07 April, 2010

844




sakitnya kepala

sebabbbbbbb
































Actually tak lah marah mana pun .
Saja bikin gempak jer .
Saja bikin havoc sikit.


Bebenornya kepala sakit sebab perut dah masuk angin.

Waktu lunch tadi , masa dok 'berpoya-poya' kat salah
sebuah plaza kat Shah Alam ni , pB dapat panggilan dari pejabat.


Ada kerja urgent la pulak.
Ada miss komunikasi sikit , yang menyebabkan
beberapa pihak yang terlibat dilanda emosi 'kepanasan' dan 'kehangatan'.


Acara berpoya poya itu terpaksalah dipendekkan.
Sampaikan tak sempat nak makan tengah hari.


Nampak gayanya acara berpoya poya tu
perlu disambung semula pada waktu dan hari yang lain , nyer....


10 comments:

relevan said...

Minta lah seseorang tolong pecet pecetkan..

aNIe said...

PB...kenapa tu..sabar ye...!

maiyah said...

kool2.. papepun kucing tu mmg cumel

pB said...


MAIYAH
Memang chomelll kan .. Walaupun airmuka tengah marah.

pB said...


KAK ANIE
Tadi lapor sebab tu sakit kepala. Tapi sekarang dah ok , sebab dah makan dah. Makan tengah hari jam 4 petang.

pB said...


RELEVAN
Balik nanti , minta Murin picit. Sedappppppppp

oghe said...

sakit kepala still ok lagi... sakit kepala lutut la yg tak tahe... nak gi ber"poya"2 tak boleh..... tak cekak nak menapak.... :)

Zaki said...

memang tengah bengang ni, bos talipon suruh masuk kerja esok, padahal kita dah lama apply cuti.

aintsuperwoman said...

haa sapa suruh makan lambat? I kalau sakit kepala sebab masuk angin boleh melarat sampai 2,3 hari.

Adry said...

sabar sabar....


Adry @ http://www.adrysabry.com

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...