861

Tak suka betul kalau jerawat tumbuh kat dahi.

Bila sujud , sakit sungguhhhhhhhhhh





Alahaiiiiiiiiiiiii

Comments

kakcikseroja said…
Kalau tumbuh dalam hidung pun sakit juga.. :)
idahani said…
salam..

jerawat kat mana2 pun sakit..jari asyik menggentel jer..hehehehe
TokNabe said…
Kalau dah ranum nanti kasi picit cepat2.

Kalau tumbuh dlm telinga lagi seksa pb wei...
Yunus Badawi said…
Kalau budak muda tumbuh jerawat org kata gatal nak kahwin.
Kalau org dah dewasa tumbuh jerawat apa maknanya? hehehe
qaseh mas said…
salam pB;
kalau sayalah,jerawat ni memang sakit
bekasnya tu lagi 'nyakit'kan jiwa.
habis moody je kalau tumbuh jerawat ni.
jedi said…
paling derita kalo jerawat batu dlm lubang idung...hishhh
jerawat ni suka tumbuh mana2 tempat yang dia suka

mesti rasa sakit dan tangan mesti gatal nak picit :)

hari cuti adalah hari memicit jerawat encik abah, kerja tambahan yang perlu dibuat :)
oghe said…
Macam dulu2..........

Popular Posts