28 April, 2010

861

Tak suka betul kalau jerawat tumbuh kat dahi.

Bila sujud , sakit sungguhhhhhhhhhh





Alahaiiiiiiiiiiiii

8 comments:

kakcikseroja said...

Kalau tumbuh dalam hidung pun sakit juga.. :)

idahani said...

salam..

jerawat kat mana2 pun sakit..jari asyik menggentel jer..hehehehe

TokNabe said...

Kalau dah ranum nanti kasi picit cepat2.

Kalau tumbuh dlm telinga lagi seksa pb wei...

Yunus Badawi said...

Kalau budak muda tumbuh jerawat org kata gatal nak kahwin.
Kalau org dah dewasa tumbuh jerawat apa maknanya? hehehe

qaseh mas said...

salam pB;
kalau sayalah,jerawat ni memang sakit
bekasnya tu lagi 'nyakit'kan jiwa.
habis moody je kalau tumbuh jerawat ni.

jedi said...

paling derita kalo jerawat batu dlm lubang idung...hishhh

Ummi batrisya dan damya said...

jerawat ni suka tumbuh mana2 tempat yang dia suka

mesti rasa sakit dan tangan mesti gatal nak picit :)

hari cuti adalah hari memicit jerawat encik abah, kerja tambahan yang perlu dibuat :)

oghe said...

Macam dulu2..........

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...