872 : HARI IBU

10 kali tonton , 10 kali menangis

Comments

xiiinam said…
Selamat hari ibu. Semoga menjadi ibu yang dikasihi anak-anak, sampai bila-bila...
NaqeebLukhman said…
OooOO cam kem motivasi ajer...
sedih gkt tgk dorang... tu...
aku berjauhan dari kuarga uwaaaaaaaaaaaaaaaaa... sob sob....
pB said…
cklah

Insyaallah ... Moga kita berjaya dunia dan akhirat. Amin
pB said…
Naqeeb

Jangan lar nangis ...Cuti jer terus balik kampung, kay.
idahani said…
pB, bak po mu kuar..basoh baju dok lap airmato ..huhuhu
xiiinam said…
pB;
Tadi cklah tak sabar nak tunggu appear sebab ada gangguan talian...


Ni...dah tengok...sob...sob...


Err...hingus ckLah meleleh kerana selsema...okey!!!! (hu..hu...cover!)



Pemandangan yang sering dilihat kalau ada majlis mohon restu di sekolah...cikgu nangis sama...
KAMATO said…
Selamat Hari Ibu
zino said…
selamat hari ibu... kepada semua ibu di malaysia ni..
risanur said…
slmt hari ibu kak pB...
fa*atip said…
uwaaaaaa...nak balik kampungggg!!!!

pB, kita dah pindah ye, nanti datang tau!
Sally said…
alangkah beruntungnya mereka masih punya ibu..
maza said…
Pb selamat hari ibu.. huhuhu

maza terkonangkan biaso eh drama nangis macam ni bilo poie kem motivasi juga bila cuti akhir penggal persekolahan lorrr...

huhuhu

Popular Posts