888

"Kenapa ni , tengok dua tiga hari ni asyik more'yok jer. Macam tak sihat jer ?" - RT

"Tak ada apa - apa. Sihat sihat aja". - pB




Terharu lak .
Tak sangka tul , masih ada yang ambil berat pasal pB kat pejabat nie.
Yang sudi bertanya khabar.

Comments

Yunus Badawi said…
kat blog pun ramai juga yg ambil tahu tentang pB. hehehe
Yunus Badawi said…
eh firstlah. Dah lama tak ke sini sejak kita gtalk hari tu.
Zareda Norman said…
itulah kawan namanya...
Pak Man laksam said…
Ceria-cerialah selalu......
MOKCIK AZWA said…
semoga cepat berlalu ketidakceriaan itu...take care ya frens..
e.l.i.s.s.m.i.e said…
bakpo monyok? nak tanyo jugok..hehehe
Mak Su said…
alahai, tak sihat ker? harapnya pb cepat sembuh ek... mungkin kalu dapat berurut or spa, lega skit kot
kakcikseroja said…
Alhamdulillah, ada yang sudi mengambil berat. :)
maiyah said…
mmg ada yg ambil berat..
mamayaya said…
Kalau kita keje sebumbung mesti Sally org pertama yg akan tanya pB.. :)
Rohaniah said…
memang kena rehat bbanyok...badan baru nak get used balik tuh....
zino said…
cik abang tak ada pasal tu monyok kot..
AuntieYan said…
Salam pB...

Bak kata kawan Auntie, jangan bimbang, kalau ada satu orang tak peduli kat kita...ada sepuluh lagi yang akan ambil peduli...so, be happy, don't worry! :-)

p/s:.....isyyy..lawaaaaa backgroung ni..sukaaaaa!
chema said…
dah ok ke? lawa la design rumah baru
DrSinga said…
monyok???
PMS ka??
:)

Popular Posts