30 June, 2010

892

"mama, esok berapa hari bulan?"
"esok , 30 Jun"
"OK"


pB tau , Nurin tanya tu ada maknaaaaa


Hari ni cukup usia Nurin 7 tahun.
Jab jer masa berlalu , kan.


Antara ramai ramai anak pB ,
proses kelahiran Nurin lah
yang paling mencabar.

Dengan kedudukan kepalanya yang sedikit senget ,
dengan berat badan yang paling berat (3.5kg)
proses kelahirannya memang memeritkan.


Dan selepas usianya dua minggu ,
pB terpaksa tinggalkan dia bersama Tok Ma dan aBear.



Alahaiiiiiiii
Tapi itu , semua sudah berlalu.
Semua itu kenangan yang pB akan ingat hingga
ke akhir hayat pB.
























Mama doakan agar Nurin membesar dengan sempurna.
Jadi anak yang solehah.
Jadi anak yang tidak lupa pada Mama dan aBah.
Jadi anak yang berjaya dunia dan akhirat.
Dan tidak lupa


JADI KAKAK YANG PENYAYANG.

17 comments:

sally said...

Cantiknye rambut puteri sorang nih..slmt menyambut hari lahir ya Nurin..

kakcikseroja said...

Selamat hari ulang tahun kelahiran Nurin.. semoga menjadi anak yang solehah. :)

Mak Su said...

happy birthday Nurin, wishing you all the best :)

zareda said...

happy birthday Nurin

hadiah untuk Nurin, Nurin nak dapat adik.. yea yea

MOKCIK AZWA said...

Besday Nurin ker?? Dah 7 tahun? Dah besar anak mama...tak lama lagi dapat adik...mesti seronok kan Nurin..

Happy Birthday Nurin!

Ordinary Superhero said...

Happy Birthday Nurin. Ingat Nurin akan jadi KAKAK tak lama lagi, InshaAllah

maiyah said...

lihat wjh kecil yg mndamaikan..

TokNabe said...

nak bertambah sorang lagi... tahniah.

selamat hari jadi buat nurin....

HappyIrfa said...

salam kakpb..
jadi org terakhir ucap tahniah..
banyak kali nak komen tapi tak lepas :-(

tahniah atas kehadiran org baru..semoga dipermudahkan oleh Allah dan hepi besday to Nurin

Ummi said...

nurin dah nak dapat adik, yey yey, jadi kakak yang penyayang ok

hepi besday nurin, semoga jadi anak yang solehah dan berjaya di dunia dan akhirat

Anonymous said...

SELAMAT HARI LAHIR YG KE-7 BUAT NURIN SEMOGA MENJADI INSAN YG BERJAYA DAN BERAKHLAK MULIA & BERJIWA PENYAYANG & KASIH KPD MAMA & AYAH, INSYAALLAH AMIN...-IP-

aby said...

selamat hari jadi dari saye utk anak ... semoga dapat d didik menjadi anak yg solehah nanti .. ameen

Anonymous said...

hepi birthday to nurin.. he he nurin nge'rak la sementara masih lagi bertitle anak bongsu... pasni mama nak layan baby pulak he he

cm

e.l.i.s.s.m.i.e said...

happy bday nurin! semoga jadik kakak yang baik yer :)

DrSinga said...

happy birthday to Nurin!!
:)

umeboshi said...

selamat ulangthn buat nurin. dah 7 thn eh. moga jadi anak solehah. waaa... nak dpt adik ek nurin. tahniah buat k.pb sekeluarga. agak lama x baca cerita k.pb. ada cerita gumbira rerupa nye. yeayy!! semoga selamat semua nye ek.

mummysyafie said...

Happy Belated Birthda Nurin..sori untie lambat wish. apa pun..doa untie semoga nurin jadi anak yang solehah..cemerlang dalam pelajaran..bijak dalam kehidupan..

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...