896


Nikmat sungguh dapat minum Kopi O Ais .

Tapi risau gak , kalau selalu selalu minum

nanti baby ....

pB mau baby kulit cerah , tapi sekarang
pB tak leh minum soya atau pun makan epal.

Comments

mummysyafie said…
kopi o pekat ais sedap gak. kalau mama n papa nya putih..minum la banyak mana pun..baby takkan hitam kot..hihih...itu ramalan nor je.
kakcikseroja said…
Yang penting, sempurna sifatnya zahir dan batin. Dikurniakan dengan kesihatan yang baik, otak yang cerdas, lidah yang fasih serta budi pekerti yang mulia. :)
Ibu n Abah said…
pB,
tak mana nyer mengikut kaler minuman dengan kaler baby...
rasanya tak berkaitanlah...
tapi kopi tak baik untuk ibu yang mengandung... itu saja... warna kulit tak berkaitan...
idahani said…
ada sedara saya ratah kopi lak tu..anak dia putih lepak..camner tu?
Biarlah rahsia said…
takpe k.pb..minum je...bie dulu anak 2nd mmg ketagih minum kopi o dan roti canai hari2...muju bila kuar baby berkulit cerah...yg ank 1st minum soya hr2....tp takde lah seputih ank yg kedua...
Biarlah rahsia said…
This comment has been removed by the author.
Yunus Badawi said…
minumlah susu banyak2
sally said…
Ishhhh.. Tak de kena mengena aihhh dgn minum kopi atau soya..kalau btol minum soya anak berkulit putih, Iman dan Sophie dah tentu berkulit cerah..huhu
Pak Man laksam said…
Makan nasi putih........
umeboshi said…
hahaha..ada kaitan ke kulit baby dgn apa yg kita mkn/ minum masa ngandung ni? take care k.pB!!!
relevan said…
Sedapnya kopi 0 ais..ubat mengantuk..tapi jangan terlebih manis..
DrSinga said…
kopi susu....
tak lah gelap sangat nanti..
:)
pB said…


DrSinga -> Tak boleh minum yang susu susu lagi :(
Bukan lah tak boleh minum , boleh minum , tapi lepas tu , mulut rasa macam penuh dengan getah timun...
en_me said…
hitam ittwew manes kanns.. ehehe

Popular Posts