13 July, 2010

900

pB perkenalkan
ahli terbaru dalam keluarga kami ....


Seorang jer tu.
Jangan pulak ada yang sangka kembar.


Jantina masih belum dapat dipastikan.

20 comments:

~adeQ~ said...

take extra care tau...kot-kot dapat boy pulak...hehehehe

atty's said...

tahniah ..pb..jaga diri ye.jgn lasak2.

cheqna said...

salam
tahniah
moga kandungan n ibunya sentiasa sihat =)

Yunus Badawi said...

Macam laki2 aje tu. Semoga dapat anak lelaki kali ini.

shafarina said...

alhamdulillah

eii best nyer.. huhu kita tak dapat la.. hasben tak kasiii :(

Ordinary Superhero said...

semoga sihat baby & maknya.

chema said...

oohhh bestnya moment dpt tengok ultrasound baby kan... itu yg tak sabar nak buat check up... semoga semuanya selamat dan dikurniakan Allah apa yg pb hajatkan.

hazila said...

Tahniah nak dapat org baru.

TokNabe said...

moga sihat dan mudah semuanya...........

MOKCIK AZWA said...

Mokcik selalu terharu kalau tengok ultrasound ni...bagi anak2 yang keras kepala , degil, tak nak dengar nasihat ibu bapa tu cuba2 la tengok ultrasound nie kan...bayangkan betapa pengorbanan seorang ibu mengandungkan dan melahirkan...kalau tak lembut juga hati tu tak tahu la..

Ibu n Abah said...

pB...
dah orang anak... bila dtor buat scan.. dia tunjuk.. akak sampai sekarang bukan nampak apa-apa tah... mengiyakan jer.. walhalnya... tak nampak apa pun... tapi yg pB punya, clear nampaknya... Akak kan Andeh... (rahsia kita)

PINATBATE said...

salam..
fuh ! suspen..ingatkan kembar tadi..kuikuikui
semuga selamat semuanya..

Neeza Shahril said...

kak Da pregnant???? Alhamdulillah.... semoga Kak da sihat.. InsyaAllah, baby boy tu :)

kakpah said...

semuga ibu dan baby sehat

sally said...

Semoga segalanya berjalan lancar, sihat sejahtera.

ckLah said...

Salam pB;


Jaga kesihatan...
Dan pergerakan.

a kl citizen said...

wah bestnya dapat nengok .. jaga diri baik2

terbaru dari saya : makan pil

pwincess Lov3y dOv3y said...

wah best nyer..tahniah pb...mst seronok nak tggu baby lahir kan..hehehe...moge pb ngan baby selamat...

"MULAN" said...

eeyyy.. best nya.. nak jugak..

rumah kuning said...

dalam rahim ibu dah masuk blog. keluar nanti tak tahu le macamana. hehehe. walau apa pun, jaga diri dan jaga kandungan.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...