899

Punyalah teringin nak makan durian.
Bukannya tak boleh makan ,
tapi kalau makan jugak , risau pulak kesudahannya.





Mengandung kali ini , bukan takat durian tak boleh makan ,
boleh dikatakan semua buah buahan pB alah.

Makan tu boleh , tapi
lepas makan ,
mulut akan rasa macam penuh
dengan getah buat timun @ cucumber.

Minum minuman bercampur susu pun
akan buat pB rasa semacam jer selepas tu.

Dah nak masuk 14 minggu dah nie.

Comments

kakcikseroja said…
Sedapnya duriannnnnn..... :)
e.l.i.s.s.m.i.e said…
masa eliss pregnant hr tu, memang kuat mkn durian.tak boleh tahan2...bila tidur malam, terpaksa tak pakai baju..hehehe
Ibu n Abah said…
pB...
takpa... lagi 25 minggu.. + tempoh berpantang.... pB, makanlah durian sepuas-puasnya....
tapi akak dah tak suka makan durian... (sendiri tak mahu...)
sally said…
x pe..sikit2 lagi okay la tuuuu..
MOKCIK AZWA said…
Kalau teringin...makan jer la PB...makan sikit jadi la..
Webmaster@Echam said…
Nyum... nyum...
Mak Su said…
mgkn boleh terai makan buah2an lain selepas 2nd-mester :)
DrSinga said…
2 minggu je lagi...InsyaAllah...
biasanya masuk 16 minggu hokey dah...
makan je nanti!!!!
Pok Li said…
Tahniah. Semoga mendapat cahaya mata yang comel.
aNIe said…
PB...lain anak lain kerenahnya...moga akan sihat sehingga melahirkan nanti...
pB said…


KAK ANIE -> Betul tu kak. Mengandung umur banyak ni , memang meletihkan.




POK LI -> Terima kasih byk byk.Insyaallah.




DrSinga -> Menanti dalam sabar. Harap harap masuk second trimester , semuanya kembali normal. Doa - doakan lah yer.




MAK SU -> Begitulah cadangnya.




ECHAM -> Memang sedappppp kan.




AZWA -> Tak leh lar. Semalam pB cuba bubur kacang yg ada durian(sulas jer duriannya) , pun dah semacam rasa tekak lepas tu.




SALLY -> Insyaallah. Harap harap begitulah.




IBU n ABAH -> Kenapa tak suka?




ELLISMIE -> Berdo'oh do'oh lar pulok sapa tok leh pakai baju. Brutal sungguh demo.




KAKCIKSEROJA -> Memang sedapppp
shafarina said…
gambar tu menarik sungguh!

sabarlah kak pb, nanti bila reda balik, boleh makan balik durian tu, tp tokleh byk, panas kan :)

Popular Posts