25 August, 2010

926



gambar diambil dari
singlishswenglish.blogspot.com



aBear keluar outstation lagi.
Kali ni ke Kuantan , Pahang.
Tiga hari , dua malam.



So , boleh ler pB masak selain daripada nasi dan lauk pauk.



Hari ni , teringin nak makan mee hoon SOTO.
Kalau rajin , nak cuba buat bergedil.
(Kalau rajin ler)



14 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

makan bergedil dengan mee hoon sup? buat laa soto :p

pB said...



ELISSMIE -> SIlap silap , nak buat soto tapi makan dengan mee hoon.

makdara TERDIVA said...

sedapnye...

salam ziarah :)

Tie said...

Tie baru je buat soto 2 hari yang lepas.. memang buat masa abang tak de, hihihi....

MOKCIK AZWA said...

PB, guna perencah soto Adami... mudah dan cepat dimasak, sedap dimakan ... nak makan dgn mee hoon...celur mee hoon...nak makan nasi himpit kalu masak jer nasi himpit...

umeboshi said...

sedap nye nengok gambo soto tu, k.pb!! aduh..

fa*atip said...

duuugaannnnn......ish ish ish

zareda said...

soto mesti ada begedil baru mantap...

aNIe said...

Hmmm...sedap tu...kat rumah akak yang Farhan mesti nak nasi...

:: HUSNA :: said...

klu mkn dgn begedil mmg lg sedap.

ina said...

kicap cili api pedas2 sikit.. sedap!

Ibu n Abah said...

pB...
rajin ker??
mee soto satu.....
cili kasi lebih...
bergedil lebih pun tak pa...

Uncle Lee said...

Hi PB, that dish looks sinfully delicious. Wow! I sure would love to have that now....love that ikan goreng to go with it too.
You have a nice day, Lee.

mamalisa said...

salam, lama sgt x masuk sini..kak Pb pun dah jadi 1.5 yer..heheh dah bape bulan ni? akak ni rajin betul masak balik kerja kul bape ni? kerja area shah alam gak ke? heheh (kes dah lupa la ni)

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...