12 October, 2010

937

Minggu ni sibuk sikit sebab kes nak ISO jumaat nie.
Silap pB jugak , yang sebenarnya.
Kerja daily ditangguh-tangguhkan.
Bila nak ISO , baru terhegeh hegeh nak BUAT.

Actually , frust gak dengan sistem kerja sekarang nie.
Benda yang dah update dalam sistem , kena tulis sekali lagi kat kertas doket.
Kan tu , dua kali kerja , namanya .
Membazir masa sungguh.

Ahad baru ni , kami selamat mengadakan majlis tahlil dan
kenduri kesyukuran.
Jemputan cuma pada jiran jiran dan saudara mara jer.
Alhamdulillah , yang dijemput semuanya dapat datang.
Menu hari tu ialah nasi kerabu , mee hoon goreng , ketupat sotong, cendol ,
puding laici , kuih koici dan timun cina (tembikai merah).

Letih tak nyah nak cakaplah kan.
Rasa macam nak tercabut sendi sendi dalam badan nie.
Tapi happy sebab dapat jumpa dengan sedara mara.

8 comments:

kakcik said...

Alhamdulillah.. itulah yang penting, kan bertemu saudara mara dan rakan taulan... letih pun berbaloi. :)

pB said...



KAK CHIK -> Betul tu. Tapi kalau ada duit lebih, baik upah orang masak. Badan tak lah letih sangat.

fa*atip said...

masa tengah berkumpul ramai2 tak letih, tunggu bila semua orang dah balik!!! rasa nak pitam...hehe

nurazzah8 said...

salam...nak jugak rasa naasi kerabu dan ketupat sotong pB!!! huhu..

relevan said...

Salam pB..ada ISO audit ke?

sally said...

letih tapi berbalokan bila berkumpul dgn jiran n family members..

sweetdarling said...

Salam Tuan Umah,

Pemberitahuan, saya dah bertukar bloglink yang baru... http://sw33tdarling.com.. anda dijemput, silalah berkunjung

Kak Anie said...

Salam PB.. tahun ni tak dpt merasa laksa penang PB yang sedap tu... bila agaknya nak rasa nasi kerabu pb ye...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...