957



Kuku kaki dah panjang ......


Tak ada saper nak tolong potongkan ....


aBear sibuk manjanggggggggg ......


Nak potong sendiri , tersekat kat perut ....


Ngeh ngeh ngeh

Comments

Zareda Norman said…
PB
pi je kedai buat medi and pedi.. hehheh bukan mahal pun.. sambil manja manjakan diri.

Zar pun dah lama tak potong kuku kaki sendiri.. heheh ngengada jer pi kedai setiap 2-3 minggu sekali
kucingorengemok said…
hehe comel la sekat kat perut!
wahida said…
alahai kesiannyer kat akak...
Ummi said…
suruh nurin potongkan, silap hari bulan dia potong sekali dengan isi :)
e.l.i.s.s.m.i.e said…
sejak dh kawen ni, hulur ajer tgn kat en suami.kalo dia layan dia kerat, kalo dia tak layan, kerat sendiri pastu dia komplen kata dah jadi mak pun tak reti potong kuku :P kuku anak memang dia potong sebab eliss tak pandai. nak pinjam tukang potong kuku?? hehehehehehehe :p
risanur said…
ciannye kak pB...kena minta tolong anak-anak la...
"MULAN" said…
laaa... kesian nya..
jedi said…
time nak bermanja ngan abe la nie....hehehehh
Mak Su said…
alahaiiii....terpaksa mintak tolong kat anak, dah ada dah ker yg boleh diharap ni?

;)
kakLuna said…
eh sy lupa pulak sy ngandung dulu potong kuku kaki camne ek? duduk mcm tahiyat kot....boleh rasanya
DrSinga said…
hahahahaaaaaaa.....
kesian cik penguin ni!!!

Popular Posts