08 February, 2011

978

Nurin demam.

Tadi sukat suhu badan .

Tiga puluh sembilan darjah celsius.

Kalau pesen senang makan ubat , tak apa.

Ini jenis payah...

1 jenis ubat pun , kadang kadang boleh ambik masa tiga jam .

Sumbat ubat ikut toottttttttttttt

Harap harap reda demamnya.

Malam ni Nurin tidur dengan Tok Ma.

Tak boleh tidur satu bilik dengan pB.

Takut berjangkit pada Adam .

Lagi payah kalau sikecik ni demam.

14 comments:

. said...

semoga Nurin cepat sembuh...`~!

AZANI said...

salam pB
kami sekeluarga baru saja kebah dari demam....

oren said...

nurin demam nak pandai apa lah plak tu yer???

cepat lah sembuh..

ps: demam bleh berjangkit ka???

MOKCIK AZWA said...

PB,

pakabar?

Mujur nak gak ubat sumbat ikut tooottt hehehe..kalau tak payah gak tu.

Semoga nuyin cepat sembuh ya..

DrSinga said...

T39C tu panas sangat tu!!!bahaya..
kana mandikan/jaram kepala cepat2.. takut sawan.
sentiasa spare ubat toooottt kat rumah tau!

achik said...

moga cepat sembuh nurin..

sya said...

Susah jugak kalau anak2 susah nak telan ubat. Kena jaram kepala dia pB

Aku Cikni Ahnie said...

Tooottttt.... sabo jer lah Nurin, sementara nak beso... get well soon babeh....

MULAN said...

kesian nurin... moga cepat sembuh..

umeboshi said...

moga nurin cepat sembuh. kalo anak jenis susah nak telan ubat, mmg payah le kan..? lambat nak sembuh dan mama pun stress sket. sabar byk2 k.pb..

Zareda Norman said...

get well soon nurin

mama jangan stress ok

zino said...

semuga cepat sembuh nya..

kakpah said...

cepat sembuh nurin.
kesian kalau menjangkit kat adam.

maza said...

biasanya kalau anak2 maza susah nak makan ubat, kami tangkap dan arahan tentera dijalankan.. kekadang kesian, tapi kalau tak buat mcm tu, aduhaiii.. takut jadi lain lah fulaks.. huhuhu

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...