09 March, 2011

983

Naper orang lain sekali pump dapat satu botol ??
pB , nak dapat 2 oz , pun jenuh pumping ????
Alahaiiiiiiiii , sian Adam

11 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kena makan makanan yang tambah susu lah..

kayteeze said...

Err....

Puting tersumbat atau tak banyak lobang tak ???

pB said...


ELLIS
Macam macam makanan dah makannnnn....hu hu hu

pB said...
This comment has been removed by the author.
pB said...


KAYTEEZE
Dok tengok tengok , tak ada pulak masalah itu

MOKCIK AZWA said...

PB,

dont feel bad...mokcik pun selalu bertanya perkara yg sama. nak kata silap cara, dah ikut dah yg misi ajar huhu...takper la asalkan ada. top up dgn susu tin kalau Adam tak kenyang.

oren said...

kak,

jgn putus asa..cuba baca hat nih..

www.sarakids.com/blog

banyak nasihat, petua dan motivasi menyusukan anak..cubalah..

saya pun, pam 2 kali baru nk penuh..sekali pam, kadang dpt 1 oz ja..tapi tak berapa risau sbb awatif dh besaq, dh tak bergantung sgt pada susu badan..selalunya nk bergantung jek lebih..

jedi said...

xtau...xde pgalaman lagi..

KakNi (CikNi Ahnie) said...

jgn lah sedih, cuba setakat yg mampu. saya sendiri, lepas 2-3 hari bersalin baru ada susu dan masa dalam pantang lagi susu dah abis....

DrSam said...

ASM pB. lain padang lain belalang. tapi jangan putus asa.

umeboshi said...

k.pb jgn sedih...jgn give up. massage dulu tak cik"B"..? pastu baru mulakan pumping. lepas air susu dah mula berkurang keluar, stopkan pump. massage semula dan ulang pump. buat ulang2 macam ni 2-3 kali ulangan utk 1 sesi ngepam.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...