984

Pagi tadi ada temujanji dengan doktor kat Hospital PutraJaya.


Masa dok tunggu - tunggu no giliran dipanggil ,
makanya bersembang sembanglah dengan satu akak nie ...



Ini yang akak tu tanya pada pB :


"Sekolah lagi ker atau dah kerja ?"



Ngeh ngeh ngeh ...

U make my day lah Akakkkkk

Disebabkan soalan tu lah , makanya hujan turun sepanjang perjalanan dari PutraJaya ke Puchong dan menuju ke Shah Alam ......







Tapikan , pB syak penglihatan akak tu KABUR.
Sebabnya kita sama-sama dok tunggu nak jumpa doktor MATA.



He he he

Comments

Ummi said…
hehehehe

kelakarlah pulak PB, hujan pun menangis ye PB, lagu anang :)
Kunang-Kunang said…
Salam PB,

Tunggu doktor di hospital kerajaan ni bukan mata jer boleh kabur, tapi tekanan darah pun boleh naik.
shafarina said…
hehehehe

saya dah tak dapat ayat macam tu lagi lah kak pb :)



ps: belum sempat packing toys adam.. sabar ye
MULAN said…
memang la pb awet muda.. macam sekolah je lagi..

pb kena minum byk susu kalau nak susu badan banyak.. tu doktor & bidan kita cakap..
kayteeze said…
Aderk! Jeles kita.

Kita dah 'membesar' dengan suburnya.. hihhi..
risanur said…
muda sokmo...rasa ceria sesangat kan bila ada org puji cam gitu...
oren said…
kahkahkah..

kat pasar mlm hari tu, saya dipanggil makcik oleh sorang adik nih..oowwwhhh...kecik ati..

Popular Posts