990


Kabare' kamu kamu semua ????
Dah lama tak join gathering gathering nie ...

Comments

sw33tdarling said…
saya pun dah lama tak buat gathering kawan2 sekolah.. adeiii rindu!
jaja said…
Salam pB,
pB & family sihat?
Sally br selesai reunion d PPerhentian..bab bergather2 ni mmg best kan..mcm terapi..
zue said…
kabaren waras...mmg seronokkan dpt jumpa kawan2 lama...zue pun baru lepas buat reunion pd 13hb mac di JB.
maiyah said…
assalam..

wahhh.. mmg sronok kalo jmpa kekawan
Sha said…
assalam....

soronk dpt jmpa kengkwn lama. Bln 5 nie, insyaallah nak wat reunion.
aNIe said…
PB...lama dah tak jumpa kan... dan kali ini kalau kita buat gathering dgn mereka yang di dalam gambar tu..pasti kita akan merindui seseorang yang telah pergi meninggalkan kita...

Al-Fatihah buat Dalilah Tamrin..semoga rohnya tenang di sana ..Ameen
AZANI said…
salam pB
pasti seronok.
kakcik said…
Sesekali bergeder-geder, seronok juga. :)
MULAN said…
kalau yg takde dlm gambor tu, tak nak kabare ke... hahaaaa....

Popular Posts