22 March, 2011

991

Hari ini Adam Faris sudah berusia LAPAN PULUH SATU HARI.
Kejab jer , kan.

Hari tu Kak Pah tanya , Adam Faris dah boleh buat apa?
Sekarang Adam Faris dah pandai senyum dan meng'ngagah'.
Pantang orang tegur , mesti berbunyi suaranya.

Alhamdulillah , Adam Faris setakat ni sihat walafiat.
Selera makan pun dah bertambah.
Kalau dulu , sekali minum 2~3 oz , tapi sekarang 5 oz pun boleh habis.

Setakat ini dah dua kali dah kena cucuk.
Dan dua dua kali jugak lah , bila Adam Faris sampai di klinik , dia akan 'membuang'.


Macam dia tau tau aja , doktor tu nak cucuk dia......



Ohh , berat dia dah meningkat dari 3.5 kg ke 4.5 kg.





Dan ohh yang ke2 , aBear hari ni terbang lagi ke Negeri DiBawah Bayu.
Hmmm .....

6 comments:

aNIe said...

Alhamdulillah Adam sihat walafiat...sekejap aje dia dah besar ye... tak perasan pun

KakNi (CikNi Ahnie) said...

Owh... adam Fariz suka ngagah orang ya... nanti lah makcik ahnie nak cubit dia...

oren said...

hihihi..

mengikut pengalaman ciput saya, anak lelaki mmg kuat menyusu berbanding ngan anak pompuan..nih anak2 sayalah, anak org lain, tak sure la pulok..

takmo try cloth diaper ka?jimat sket..kalo anak 'membuang' pon, tak rasa ralat..hihihihi..

pB said...



KAK ANIE
Memang akak. Tau tau lepas ni , dah nak kena hantar masuk tadika.

Doa doa tu biarlah kita panjang umur untuk tengok semua itu.

pB said...


CIK AHNIE
Bila nak jumpa Adam ??

pB said...


OREN
Akak rasa pun macam tu. Lasaknya mengalahkan semua anak anak kak pB .... Ttg CD tu , rasanya bila Adam umo 6 bulan , baru kak pB nak cuba

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...