990

Sekarang:




"tungguuuu , tunggggguuuuu"
"nak tengok"


Nak korek hidung Adam pun nak kena tunggu Nurin.
Busy body sungguhhh




Itu sekarang
Lagi 2 3 tahun rasanya tak ada nyer nak tengok


Kena pulak kalau Adam tu jenis budak yang suka 'korek korek' hidung
lepas tu , kejar orang sambil acu acu jari (mintak jauh lar)


tentu lari tak cukup tanah lepas ni si Kakak kakak

Comments

MULAN said…
baik akak nya.. betol tu, tunggu sikit masa lagi, adam jadi hero malaya lah.. hehe... siap akak2 nya..
kakpah said…
adam dah pandai apa. Maryam masih lagi banyak menangis. Tapi badan tambah berisi. Dua hari lepas pegi cucuk dan timbang dah 5.2 kilo.
Yunus Badawi said…
Lama takde adik kecik mestilah teruja si Nurin tu.

nanti bila Adam dah besar sikit bolehlah bawa jumpa Adam yg di sini.
zue said…
seronok ada anak2 kecik ni...zue baru 2 hari lepas dapat anak sedara yg ke 35.
oren said…
hahaha..

sekarang nih, anak saya yg no.2 suka acah lagu tu..kadang dia kacau dlm kereta, matilah semua yg kena calit..muahaha..kalo kat umah, boleh la nak lari2..

Popular Posts