994

Hari nak cerita pasal kelahiran Adam. Bukan apa , takut lupa. Dah masuk 87 hari , baru nak cerita ....



Hujung tahun lepas , kan pB bercuti lama. Tiga minggu pB cuti. Cuti tanpa gaji campur cuti tahunan. Apsai ambik ??



Pertama sebab aBear ada kerja berminggu minggu di KB. Kedua sebab anak anak semuanya lepak lepak di kampung. Ketiga sebab TokMa pun balik teman TokAyah kat kampung. So, kalau aBear ke KB , nanti pB dok sorang sorang kat umah. Kang jadi apa apa , susah pulak.



ESOK SAMBUNG SEBAB BOS BAGI KERJA URGENT

Comments

Sally said…
Yaikkk..potong stim ahhh..br nak best baca dah kena 'bersambung"

Peluk cium utk adam ya..
Mak Su said…
eh! ada sambungan... ;p
kak Erna said…
PB..suspen tak sangka ada sambungan ..
kayteeze said…
Aderk! Citer tak abis ni. Tak aci laa.....
zino said…
sambung jangan tak sambung...hehe
MOKCIK AZWA said…
wakakka..alahaii..PB..mujur bukan sekian terima kasih hahaha

Popular Posts