1000



  • Alhamdulillah , dah masuk entry ke 1000 hari ini. SERIBU bukan SERATUS.




  • Tak pernah sangka pun nak sampai entry ke 1000.




  • pB dedicate entry ke 1000 ini kepada Adam Faris. Ralit menyusu ... Tidur , tenang jer.

Comments

gadisBunga said…
tahniah!!!

*bulatnya mata Adam..
bujal X said…
nghh~~~tak dapat 1st!!

tiru komen gb~~bulatnya mata adam~~
Ummi said…
muka nak macam nurin hehehe
e.l.i.s.s.m.i.e said…
besar dah kan..
tak sbr nak anak lelaki jugak..doa2 lah kak :)
MOKCIK AZWA said…
muka ikut abear ya...

comelnya Adam...
pB said…


M.AZWA
Iyer ker?? Ingatkan banyak ikut gen pB .... ngeh ngeh ngeh
pB said…


ELISSMIE
Masa tak pernah tunggu kita, kan... Insyallah , satu hari nanti , Allah makbulkan permintaan Eliss. Teruskan usahaaaaaaa
pB said…


UMMI
Adam ni byk mengikut kakak dia yang sulung...
pB said…


BUJAL
Jangan sedih .... Anak anak kak pB , kecik kecik mata bulat , bila besar , sepet jugak...
pB said…


G.B
Terima kasih.

He he , mata dia memang bulat. Badan pun dah makin nak membulat
hazila said…
geramnya tengok pipi baby....
achik said…
comelnya adam..
pB said…


HAZILA
Memang geram. Selalu kena cubit cubit.
pB said…


ACHIK
Comei macam mama dia...hik hik hik (perasan lak pulakkkk)
mummysyafie said…
comel nya Adam..ni yang tak tahan ni..nak baby lagi ler..
Achu Tra said…
tahniah....1000x! Comeynyo anok demo...masyaallah...
Zareda Norman said…
makin besor makin hensem...
Mother of Two said…
adakah matanya bulat seperti abear?
aishhh...sy teringin baby itu:)
pB said…


M.O.2
Rasanya mata aBear dan pB tak lahmasuk kategori BULAT ....

Meh la ghumah...
Main main dengan Adam.
pB said…


ZAREDA
Doa pB agar Adam membesar jadi anak yang soleh. Dan juga handsome...hi hi hi
pB said…


ACHU TRA
Terima kasih.

Reseki setelah 16 tahun menunggu.


Demo ado anok kembar kor ???
pB said…


MUMMYSHAFIE
Mummy muda lagi.

Boleh cuba lagi tu , sorang dua.

This time try untuk dapatkan baby girl pula
DrSinga said…
mata bak guli!!!
:)
relevan said…
Tahniah dapat bb..dan tahniah juga untuk entri yang ke 1000..
ckLah said…
Tahniah...ckLah baru 300 lebih..hehe
dangarumbia said…
Tahniah pB,

Tak tahan nak ketawa tengok fesyen rambut Adam tu, hihihi...

Tengok baby ni teringatkan bau harum dan manis anak kecil. Rasa nak peluk-peluk buat tidur...
PINATBATE said…
Tahniah! tahniah! tahniah!!

Popular Posts