1016

Cantik tak nama nie




AYA SOFEA

Comments

Zareda Norman said…
ALYA SOFEA pun bes..
risanur said…
sedap nama tu...dah nak ada bb baru lagi ke??hehe
bujal X said…
saya suka~
Kak Anie said…
Adam nak dpt adik lagik ke?
Ummi said…
PB, adam nak dapat adik girl ke?
Sally said…
Huh?? ini rentetatn dari geget tinge Abear pB tu ke? hehehhh
Yunus Badawi said…
Nama utk adik Adam ke? hehehe
kucingorengemok said…
macam nama mesjid kat turki, sedap bunyinya
Kakzakie said…
Janji maknanya ok....cantiklah
pB said…

KAK ZAKIE
Betul tu kak. Panjang ke pendek ke , janji makna kena bagus.
pB said…

YB
Insyaallah , Adam adalah yang terakhir.
pB said…

KOG
Memang pun. Pandai KOG.
pB said…

UMMI
Tak lah , Ummi. pB cuma suka nama nie jer. Sedap disebut
pB said…

SALLY
Ada ada aja Sally nie ... He he he
pB said…

bujal X
Kak pB pun suka. Nama masjid kat Turki
pB said…

KAK ANIE
Akak leh simpan untuk letak pada cucu perempuan pertama akak. Nama masjid ni , kak
pB said…

RISANUR
Kalau boleh , dah tak mau lagi. Tapi kalau Allah nak beri , takkan nak buang ....



Tapi harap harapnya Adam tu lah yang terakhir
pB said…

ZAREDA
A'ah . Cantik . Kena pulak kalau tuan diri tu ada sepasang mata yang besar dan hitam.

Popular Posts