10 May, 2011

1015

Semalam , gie pasar malam dengan aBear.
Bonceng motor berdua jer


Tiba - tiba aBear cakap


"Dulu rasa , kalau naik motor , rasa dua jer"
"Tapi sekarang , apasal rasa tiga......"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rasa macam nak gigit gigit jer leher aBear masa tu .....

41 comments:

Anonymous said...

pb...gigit jgn tak gigit...-ip-

dangarumbia said...

Gigit telinga lagi bagus! Tapi takut lak keluar lagi sorang, ekekeke....

DrSinga said...

heheheeeeeee...
saya ada pengalaman yang hampir sama....

risanur said...

hehe...lawak la baca ceta kak pB ni...bergurau di atas motor gitu...

MOKCIK AZWA said...

gigit manja gitu, terus tak jadik ke pasar malam hahahaha...

PB...sabar..sabar...hehhee

Sally said...

Hehehhhh..geget kuat2!

pB said...


SALLY
Kalau geget taim tu , kang masuk longkang aBear dan pB....

ida napi said...

kak pB nak geget jer ker? kalo saya siap cubit, tepuk tampar pehtu soh benti tepi jln..[dlm bygn jer yer sbb hubby saya x de lesen motorsikal]..kakakakaka

pB said...


IDA_NAPI
he he ...padahal memang kak pB rasa nak buat macam tuuuuu

pB said...


M.AZWA
Kalau tak jadi gie pasar malam , jadi gie mana ????? He he he (buat buat tak faham punya ayat)

Irfa said...

bakpo kak?tak paham la..huhu

Ummi said...

PB, ummi pun takut gak ni, pregnant kali ini adalah yang terberat sekali, boleh kurus balik tak lepas ni :(

Zareda Norman said...

ambuii manjanyer nak geget leher.. nanti betul betul jadi bertiga.. ahhahah

hani@debumelukut said...

hahahahaa...gigit jer..sedap nyindir kita kann...
hubby selalu gak sindir pasal berat badan saya walhal dia punya berat badan laaaaagi la dasyat!
Sabor jer laaa...

AZANI said...

pB,
gurau manja bawa bahagia...

hi hi...

KAMATO said...

jangan gigit tengah naik motor tu, karang tak sampai pasar

Pak Zawi said...

Nak dapat adik la tu bab jarak badan dah renggang bila naik motor.

oren said...

nak jadi drakula eh??

suh abear register akak masuk gymm..pasnih naik moto mmg rasa cam 2 org jek lah..

Kakzakie said...

Kalu gigit lagilah dia suka cakap berkali-kali...

Daddy Ziyyad said...

jangan gigit atas motor..nanti ada org ambik gambar buat video 3gp..ekekeke

MULAN said...

bahaya pb ooiii atas motor tu... buat kat rumah la...

PINATBATE said...

hihihihi..tumpang gelak..nasib kita sama nampak gayanya..

kakpah said...

hiiiiiiii....

pB said...


MULAN
Tak berani pun nak buat.

pB said...


KAK PAH
Jangan lar gelak...

pB said...


PINAT
Apa kita nak buat ???

pB said...


KAK ZAKIE
aBear tu penggeli. Tak leh gigit gigit. Dia memang tak suka

pB said...


DADDY
Nanti tak pasal pasal femes kejab

pB said...


POK AWI
Adam baru masuk 4 bulae. Tok khea' nok buleh adik pulok....

pB said...


OREN
Tak leh jadi drakula dengan aBear. Sebab dia tak cukup darah. Kurus cekeding.



Treadmill ada kat umah tu. Tok Ma jer yang dok guna sekarang nie

pB said...


KAMATO
Jangan sampai ke hospital , udah ler

Yunus Badawi said...

Gigit jgn tak gigit. Biar semua org ingat love bite hehehe

pB said...


YB
aBear pantang pB tinggal bekas. Mau ditempeknya foundation tempat berbekas tu ....
Malu katanya

pB said...


AZANI
Kita orang jarang berguaru senda.Sebab aBear jenis serius.

pB said...


ZAREDA
Harap-harap idak ler Zar wehhhh

pB said...


HANI
aBear berat dia dari kahwin hingga sekarang tak berubah ubah. Tu yang sedap jer mulut dia , sindir sindir pB. Sedih tau.

pB said...


IRFA
Dua tu yang kat atas. Yang ketiga tu perut larrr.



Ada faham ker ???
Tak faham , kena jumpa

pB said...


UMMI
Bagi pB asalkan sihat , pB tak kesah berat atau ringan.


He he he...



ayat nak sedapkan hati jer tu.....

pB said...


ABG IS
Pandailah awak , yer

pB said...


KAK TIE
Tul tu. Gigit sampai merah cuping telinga tu....

pB said...


Dr Singa
Bukan ker awak slim jer??

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...