1033

Salam Jumaat


Selasa lepas , pB "TER"menonton filem Bila Cinta Bertasbih 2 yang ditayangkan di TVHijrah ...
Terus jatuh hati kepada watak watak didalam novel ini terutama watak Azam.

Yang pastinya
Jodoh itu kurnian Allah.
Dan kita perlu yakin bahawa jodoh kita itu adalah yang terbaik buat kita dunia dan akhirat.

Dan kena redha dengan jodoh kita.


Semoga anak anak dara pB akan mendapat jodoh yang baik seperti Azzam.
Amin
(jatuh cinta selepas berkahwin dan bukannya sebelum bernikah)






Comments

gedek! said…
jatuh cinta berkali-kali, boleh?
shafarina said…
jual tempe ek? huhuhuhu


semua ibu mengharap yg terbaik.. :)
HappyIrfa said…
tak penah tgk tv hijrah tu.kena tukar cenel la ni
zino said…
ada yg ketagih tengok drama ni..
ckLah said…
cerita bersambung ke? (jarang tengok drama...)
aNIe said…
PB..akak terlepas citer tu...dpt tengok separuh jalan je...

Ni yang drama ke filem? Yg drama akak tak tengok...panjang sgt...
Kakzakie said…
Eh... kakak belum baca lagi buku tu. Nak kena carilah.

Semua ibu mengharap jodoh yg terbaik buat anak-anak.
MULAN said…
pb nok menantu dah ke..???
OO said…
ada tengok...baca buku dia lagi best Da.
Mak Su said…
insyallah :)
insan marhaen said…
IM malas le nak tengok citer cinta. tengok berita lagi best walaupun kekadang menyakitkan hati...
FaAtip said…
cinterrr lepas kawin, memang seronok!
Ibu n Abah said…
pB..
bercinta lepas nikah ... mmg terindah....
mudah2an anak2 dara kita diketemukan jodoh yg baik seperti abah mereka. Amin...
##ada kawan akak sejak kecil lg anak2nya dia dah mendoakan agar dpt menantu yg baik dan solehah.

Popular Posts