1052




Ogos ,
genap usia Adam Faris 7 bulan.
Gigi belum ada.
Tak ada tanda tanda pun gigi nak tumbuh.
Tapi semua benda dia nak masukkan ke dalam mulutnya.


Bulan Ramadhan , bulan Adam merangkak.
Sebelum maghrib , hanya dapat selangkah dua.
Selepas insyak , tu dia .... lima enam langkah dia merangkak.
Dan sekarang dalam proses nak bangun memanjat pulak....


Lepas ni , sessi mengutip Adam ...
Semua kawasan dia nak jelajah .....

Comments

bujal X said…
7 bulan da merangkak~~syabas~he~~
tasekM said…
comeinya...




.
kak wani said…
semeta jah lagi buleh gi deraaaatttt...
e.l.i.s.s.m.i.e said…
alahai, makin hensem hero malaya ni :)
al-lavendari said…
jangan biarkan .. kalau tidak lepas subuh nanti dia sampai Chieng Mai !
Ibu n Abah said…
pB...
comelnya anak bujang awak...
kita pinjam nak amik gambar raya boleh....???
gedek! said…
tak lama lagi dapat kaki...!

hoyeah!
aNIe said…
PB... tak lama lagi timbullah gigi tu...sebab dah mula nak menggigit apa saja yang dikutipnya...

Comel sgt adam ni...mata dia bulat...
ima said…
bulatnya mata...comel....
sahromnasrudin said…
tak lama lg nak pegang i pad tue hehehhee
MOKCIK AZWA said…
Tersangat la comelnyer..gerammm...hehehe

biasa la PB..masa ni la semua benda dia nak masuk dalam mulut..jenuh la nak kejar dia hehehe
Arena said…
Sangaaaaaaaaaaaaaaaatt Comellllllllllll..Sekian.
insan_marhaen said…
masih sempat untuk merancang masa depannya...
Kakzakie said…
Huiii... mata dia memikat betul. Sukalah kakak kalau tengok baby macam ini....:)
Acik said…
sesi kejar mengejar yg memenatkan tp amat membahagiakan. :)
dwaty said…
comel... geramnya... rasa nak cubit jer...
risanur said…
geramnye tengok Adam Faris ni..bila la plak risa nak ada anak cam ni??huhu

Popular Posts