1053

Seorang penceramah berkata :


Wanita masuk neraka kerana 3 perkara

a) MULUTNYA

b) SUAMINYA

c) AURAT @ PAKAIANNYA





*Sedangkan ayam malu untuk mendedahkan auratnya , inikan kita pula wanita....
*Ayam semasa hidupnya tidak pernah mendedahkan auratnya, tertutup rapi.
*Cuma ketika matinya @ sesudah disembelih , barulah auratnya terdedah .....

Comments

tasekM said…
kenapa nk kena beza dgn ayam ni plak kak.. he he.


.
pB said…

TASEK

Ustaz tu punya perumpamaan. Akak pinjam@ciplak....
MULAN said…
moga kita semakin kuat imannya...

adam dah nak jelajah malaysia.... siap la kejor2 adam..
hazila said…
org sekarang berlumba lumba nak dedah lagi ada la...
bujal X said…
kekadang aurat da ok mulut plak fail~keh keh~~
Fadzli Amir said…
Salam kenal....thanks sudi singgah...Begitulah.....yang solehah ada tapi susah dicari...
zino said…
mendalam perumpamaan tu..
aNIe said…
Hehehe... ye lah...ayam pun tak pernah bogel kan...
DrSam said…
Salam Ramadhan al-mubarak.

Bab aurat wanita ni, lelaki pun kena kuat menahan cabaran. Mata kena pakai cermin mata berkuasa iman yang kuat.
luahfikiran said…
SALAM,
SEBAB SUAMI ...... SEMOGA LF TIDAK !
Zareda Norman said…
bab aurat ni mmg sensitif bagi ramai orang tapi kita kena saling tegur menegur kan.. dengan kesabaran dengan kebenaran..

Popular Posts