24 August, 2011

1060


Kepada semua member member blog ,
pB ucapkan Selamat Hari Raya Puasa 2011.

Maafkan segala kesalahan dan kesilapan semasa
berinteraksi sesama kita di alam maya ini.

Semoga kita dipanjangkan umur lagi utk bertemu
selepas hari lebaran.

Selamat memandu , semoga selamat pulang
dan selamat kembali tak kira ke mana arah perjalanannya.

Jaga kesihatan , makan berpada pada.



Insyaallah pB dan keluarga akan pulang ke Kota Bharu
pada pagi Jumaat ......


12 comments:

MULAN said...

salam aidil fitri... maaf zahir batin...

drive elok2... kalo ngantoks, stop dulu..

risanur said...

salam aidilfitri..maaf jika ada tersalah kata...semoga slmt pergi dan balik dr kampung...

achik said...

ingatkan dah nak balik kg dah.. awal ucap.. hehe..

selamat hari raya kak pB.. maaf zahir batin..

hani@debumelukut said...

Selamat kembali wahai anak negeri..

Anonymous said...

Selamat Menyambut Aidil Fitri, mohon maaf salah dan silap...InsyaAllah lepas raya nnt ada rezeki kita jumpa lagi.

Salam kat Abear dan Tok Ma...semoga selamat tiba dan selamat kembali.

Kami balik Kedah pagi Sabtu, anak2 akan diposkan melalui AA esok pagi lepas sahur bagi membolehkan perjalanan pulang kami lebih aman kalau tidak penat nak jawab soklan anak2 yg berbunyi "kita kat mana ni?...bila nak sampai?...lama lagi ke?"...he he sebenarnya ayah dia yg kurang sabar nak menjawab...cm cool je

CM

Janna Wan Muhammad said...

selamat hari raya kak pb....hati2 tu balik kapung.....

shafarina said...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  SALAM AIDILFITRI
 UTK Kak pB SEKELUARGA

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ordinary Superhero said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Juga mohon maaf zahir & batin. Semoga selamat diperjalanan balik kampung dan pulang ke KL nanti. InshaAllah.

Kakzakie said...

Berhati-hati balik di jalanraya
pB & keluraga, Selamat Hari Raya...

Mak Su said...

pb, salam lebaran, maaf zahir dan batin :)

Dinas Aldi said...

Salam Syawal & salam perkenalan :)

nurazzah8 said...

Salam Syawal dan Salam Lebaran...
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin...

dah balik Puchong semula ke?

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...