1017

SomeOne bagitau  :





keputusan PMR 2011 akan dikeluarkan pada


22 hb December 2011
Hari Khamis





Makanya , kalau betul lah keputusan keluar pada hari tersebut

Makanya , hari tersebut akan menjadi

HARI TANPA HANDPHONE !

Comments

Ibu n Abah said…
Yerrrrrrrr...
Nak totop semua hp...
Sebab nanti dari pg akak byk sms masuk tanya satu ayat yg cukup makabah fobia...
Dah amik keputusan?
Dapat berapa A?
Aiyoooooo.... Tension wooooo
PelangiPagi said…
Salam,

terima dgn redha..
:)
Irfa said…
memula nak tanya nape hari tanpa HP.dah baca komen..emm baru paham
Yunus Badawi said…
Saya suka tak suka kena on kan hp.

Haizam pun sedang tunggu keputusan PMR dia.
[PCL] said…
salam kunjung balas berkomen...

apa nk risau dgn msg dan sbgnya....taip je berapa 'A' nak..
Daddy Ziyyad said…
tapi...sampai bila nak tutup henfon? ekekekeke
Rai said…
sama cam irfa..baca komen baru paham..hehehe..
~ yus ~ said…
kalau hari tu tutup, mesti ada gak yg tanya esoknya kak...:)
naniasda said…
Mujur anak-anak dah lepas PMR semuanya..tutup hp next year utk results SPM dan STPM! Hope the best results for your girl pB :)
KhaiRin said…
mcm da jd 1 trend skrg ni...dulu, blk umah br beritau result...xde c all2 ni
pB said…

KHAIRIN
Dulu lain , sekarang lain ... Dulu cuma ada public phone ...
pB said…

KAK NANI
Trimo kasih. Kito ibu bapok ni harap yang terbaik untuk anok anok kito.

Kalu tok brapo moleh , keno fikir altenatif lain la pulok
pB said…

YUS
At least , seken day , hati dah tenang2.
pB said…

RAI
HE HE HE.
pB said…

DADDY ZIYAD
Khamis petang jer .... he he he
pB said…

PCL
Lambat laun, mereka akan tahu jugak , kan
pB said…

YB
YB, kalau tak on hp , tak masyukkkkk larrrr



semoga anak2 kita berjaya dunia & akhirat
pB said…

IRFA
Sib baik , faham
pB said…

PP
As salam .....

itulah yg sebaiknya ....
pB said…

AKAK TOO
Memang tension ....
jedi said…
heheheh...paham...


adik dan ank buah tgu keputusan...dua-dua hero...xtau la lagu wano...
Rinna said…
Hmm.. 1 hari tuh boleh laa tutup henfon..tapi sampai bila.. esoknya tentu kena on kan jugak.. susah tak boleh ngelak..
risanur said…
moga kak pB tabah menghadapinye...
Rumah Kuning said…
cikgu pun berdebar, bukan mak ayah je tapi takde tutup hphone. hehehe

Popular Posts