1016

Jumaat ni , bagus untuk bersedekah.
Kalau tak ada banyak , kita sedekah sedikit sedikit.......



Yang penting ,
hati mesti ikhlas ..........

Comments

kakcik said…
Senyum juga satu sedekah, kan? :)
Irfa said…
;-) juga
Kakzakie said…
Hari ini kakak minta staff kakak belikan nasi bungkus, so kakak belanja dia sekali tak banyak RM4.50 aje hihi....
jedi said…
biar ikhlas...
Dinas Aldi said…
Betul, keikhlasan tu yg penting :)
aNIe said…
Sedekah biar sedikit asal ikhlas...
Lizan said…
tingat dulu selalu jugak hulur2 kat pakcik buta yg jual tisu masa lunch time..kepalkan duit tu kecik2 terus selit celah gengaman dia,..ni saya dah berenti kerja takde dah lagi jumpa pakcik tu..
pB said…

LIZAN
Sekarang secara online pun , kita boleh menderma .....
pB said…

UNKNOWN
Welcome ....
pB said…

KAK ANI
Tapi sayang ikhlas tu , kadang kadang susah hendak diperolehi
pB said…

DINAS
Ya , betul
pB said…

JEDI
Yg penting , kerana Allah
pB said…

KAK ZAKIE
Besar nilai tu kak ,,,, nak nak pula hujung hujung bulan seperti sekarang nie
pB said…

IRFA
:) :)
pB said…

KAK CIK
Betul tu. Tak mahal pun ...

Popular Posts