16 December, 2011

1016

Jumaat ni , bagus untuk bersedekah.
Kalau tak ada banyak , kita sedekah sedikit sedikit.......



Yang penting ,
hati mesti ikhlas ..........

16 comments:

kakcik said...

Senyum juga satu sedekah, kan? :)

Irfa said...

;-) juga

Kakzakie said...

Hari ini kakak minta staff kakak belikan nasi bungkus, so kakak belanja dia sekali tak banyak RM4.50 aje hihi....

jedi said...

biar ikhlas...

Dinas Aldi said...

Betul, keikhlasan tu yg penting :)

aNIe said...

Sedekah biar sedikit asal ikhlas...

SiapaSayaTakPenting said...

:)

Lizan said...

tingat dulu selalu jugak hulur2 kat pakcik buta yg jual tisu masa lunch time..kepalkan duit tu kecik2 terus selit celah gengaman dia,..ni saya dah berenti kerja takde dah lagi jumpa pakcik tu..

pB said...


LIZAN
Sekarang secara online pun , kita boleh menderma .....

pB said...


UNKNOWN
Welcome ....

pB said...


KAK ANI
Tapi sayang ikhlas tu , kadang kadang susah hendak diperolehi

pB said...


DINAS
Ya , betul

pB said...


JEDI
Yg penting , kerana Allah

pB said...


KAK ZAKIE
Besar nilai tu kak ,,,, nak nak pula hujung hujung bulan seperti sekarang nie

pB said...


IRFA
:) :)

pB said...


KAK CIK
Betul tu. Tak mahal pun ...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...