15 December, 2011

1015

Hari ini genap SEMBILAN kali KHAMIS ayoh pergi meninggalkan kami semua.

Tiap kali datang hari khamis , pasti hati tak keruan.
Tiap kali hadir hari khamis , jiwa pasti akan menangis.

Ter-imbau-imbau semua sorotan kenangan apa yang berlaku pada 20hb Oktober yang lepas.

Bermain main di dalam kotak fikiran.
Berpusing pusing bagaikan tayangan filem yang ditayang-tayang dihadapan mata.

Setiap minit dan saat yang berlalu , penuh dengan ceritanya yang tersendiri


Ayoh ....
Tidak pernah hilang kerinduaan di hati ini .....

Tiap kali melihat Adam , hati menjadi sedih ...
Kerna setiap keletah Adam , setiap senyuman Adam , tidak dapat dilihat oleh Ayoh.
Adam membesar tanpa ada Tok Ayoh disisinya.
Tidak seperti kakak-kakaknya yang lain.
Dan yang buat hati ini lagi pilu , tiada sekeping pun gambar Adam bersama Tok Ayoh.




Al-Fatihah buat ayah A.Rahim @ Roseli Bin Shaary.
Semoga roh ayah tenang di sana ....


Amin.






Bila ada kekuatan dalam diri , akan pB ceritakan semua apa yang berlaku.
Buat masa ini  , hati masih lagi belum bersedia untuk meluahkan segala-galanya.

17 comments:

Daddy Ziyyad said...

Al Fatihah..

Munnafendy said...

Al Fatihah.....

bujal X said...

al fatihah~

Arena said...

*hugs* Alfatihah.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Baik luahkan dari terpendam kak Pb. Semoga sentiasa tabah. Al Fatihah.

~ yus ~ said...

al-fatihah...

kakcik said...

Al Fatihah...

hati ini masih sebak mengingati arwah bapa yang telah 7 bulan pergi meninggalkan segala2nya. :(

kasihibu said...

AL FATIHAH..
kirimkan doa setiap hari

Daddylicious said...

al-fatiha...

Kunang-Kunang said...

Semoga pB tabah.

Al Fatihah untuk roh almarhum ayoh pB.

Ummi said...

Al fatihah

aNIe said...

Al-Fatihah buat ayoh PB...semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat...

jedi said...

Alfatihah...

~ yus ~ said...

kak PB duduk Shah Alam ya? Yus tak pasti lagi leh jumpa akak ke tak, tp boleh tak akak tinggalkan no hp di kotak komen blog yus. Yus tak akan publish no tu...boleh lah contact nnti mcm mana...:)

Wak Gelas™ said...

Innalillah wa-inna ilaihi raji’un – Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return.. alfatiha wat ayah tuuu.., eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

Irfa said...

alfatihah

Lizan said...

sedih ekk.. saya pun dah lama kehilangan emak ngan abah.. geram betul tengok orang yg ada mak ayah tapi buat derk kat dorang.. yang kita yg yatim piatu ni dok la teringat2 rindu ...huhu alfatihah untuk ayah awok.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...