14 December, 2011

1014

22 comments:

Yunus Badawi said...

happynya dia....

Kat mana ni?

Irfa said...

duduk ke berdiri tu?

shafarina said...

comel giler!

Anonymous said...

Bilalah agaknya bolih uncle jumpa budak cute ini...?-ip-

aNIe said...

Hahaha...comelnya adam...suka pulak dia tu...

Kakzakie said...

Heeee.... kakak memang sukaaa sangat tengok budak. Lagi kalau comel macam nie...

MOKCIK AZWA said...

alahai comel sangat la geram tengok

pB said...


YB

Adam suka main air pantai.

Gambar ini diambil semasa kita orang bercuti di De Rhu Beach Resort di Pantai Balok, Kuantan.

pB said...


Irfa

Duduk berlujur.... Tak nangis langsung

pB said...


Ina

Semua baby cute ...

pB said...


IP

Kenduri Illa .. tahun hadapan

pB said...


KAK ANIE

Yang seronok tu , Adam tak nangis

pB said...


KAK ZAKIE

Jom , jumpa

pB said...


MOKCIK AZWA

Jom makan makan kat Alamanda

konde said...

hihihih comel :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

DrSinga said...

anak siaaapaaaalah tu!!??

manaaaa mak bapak dia??!!

siannnnn dia!!

~ yus ~ said...

comel tak nampak kaki dah...hahaha.

Hanis said...

patutlah macam kenal je pantai tuh...kampung ku rupanyaaaaaaa....

Dinas Aldi said...

Comelnyaaaaa! Tolong cium dia 20 kali untuk saya na :)

DrSam said...

Tengok ekspresi si Adam yang comel tu...priceless!

Arena said...

Comel sangat2..

Ina Hashim said...

cumilnyaaaaaaaaaaaaa

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...