1013

OFFER OF THE YEAR



aBear dapat offer balik kerja ke Kota Bharu.


Nak terima ker tidak ????

Comments

Yunus Badawi said…
Solat istiharah utk minta petunjuk.

Kalau pB pun boleh tukar kerja ke sana, mungkin elok diterima tawaran tu.
kasihibu said…
seronok tu duk belah sana..
agak agak boleh berjaya di sana
eloklah berpindah
Irfa said…
mcm best..tapi utk kakpb ada keje tak?takkn nak jadi suri rumah?kalau boleh apa salahnya..tukar angin
naniasda said…
Relakssssssss duk KB ni... no place like home :)
bujal X said…
da tu nanti akak nak kerja mana?
kakcik said…
Buatlah pilihan yang dirasakan terbaik dan mohon petunjuk dariNya. :)
MOKCIK AZWA said…
Kalau mudah untuk PB beralih arah ke sana apa salahnya..
MULAN said…
waahhh... solat istikharah kalo tak reti nak pilih..
Ummi said…
This comment has been removed by the author.
Ummi said…
This comment has been removed by the author.
Ummi said…
PB???

jamri dapat offer tukar kat KL (area setiawangsa) pulak...

ummi kalau nak pindah keje, takan nak berulang pegi Sunway University (itupun kalau ada kosong kat situ)atau tukar suka sama suka...

so No No No
Shidah said…
Buat la sembahyang Istikharah
Anonymous said…
Tak nak komen bleh...-ip-
Wak Gelas™ said…
wak pon dah lama X pegi KB jugakkkk... eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........
e.l.i.s.s.m.i.e said…
kalo dapat, kak pb pun kena tukar sana jugak ker?

Popular Posts