10 February, 2012

1127

Ini cerita tahun lepas.
Buatkan jugak entry ni sebab untuk kenang-kenangan.
Kalau tak catit, nanti lama - lama hilang dari ingatan.


Ini cerita holiday pada 24hb December 2011.
Sehari sebelum krismas.
Check out pada hari krismas


Lokasi : Mines Wellness Hotel di Sri Kembangan.
Holiday bersama - sama dengan adik pB @ Ayah Chik yang kini menetap di Muar Johor
 (cheeehhh... macam lar dia menetap kat luawww negeri)






Orang panggil apa ni , eks...
Complementary gift untuk tetamu
(kita tanya , kita jawab sendiri)



Ruang bilik yang luas.
Kalau orghe klatae , dio kato "BILIK NI LAHA"
Laha ni equal to LUAS .

Ambik dua bilik (joining room).
Bukan main suka lagi anak anak sedara.
Kejab masuk bilik pB , kejab berlari masuk bilik sendiri.



Ini aktiviti kesukaan Adam.
Buka tutup almari.
Sib baik , dia dah pandai alih jari jemari nya.
Kalau terkepik , nayaaaa .....


Antara pemandangan yang boleh dilihat dari
kawasan renang




Biasalah , kalau ketempat yang begini ,
anak - anak lah yang bersuka suki.
Mak mak budak , cuma lihat dari kawasan kering sahaja.

Sejak tua tua ni , dah malas nak berendam rendam.




8 comments:

Irfa said...

mak mak malas nak tukar baju tu pasal duk tpt kering je ;)

Zareda Norman said...

mak mak dah puas berendam kot.. hihihih

cheqna said...

thok sabar nok g cuti etek ni =)

Kakzakie said...

Kakak suka tengok Adam... Dah pandai menikmati seronok macam budak besar ye:)

Cantik gambar pemandangan yg pB ambil..

Dinas Aldi said...

Seronok pB bercuti dengan family na, tambah plak kalau family ramai gini. Baru meriah :)

yuka said...

adam lebih kurang umor firas la ek... sama jer aktivitikesukaan diorang tu

~adeQ~ said...

kalau org tak kenal akak, ingatkan anak akak baru 2, yang kecik 2 ore tuh....3 lagi tuh mcm adik2....hahahaha..

Mines Wellness Hotel said...

seeing your family makes us very happy. take care.
http://www.facebook.com/MinesWellnessHotel

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...