1127

Ini cerita tahun lepas.
Buatkan jugak entry ni sebab untuk kenang-kenangan.
Kalau tak catit, nanti lama - lama hilang dari ingatan.


Ini cerita holiday pada 24hb December 2011.
Sehari sebelum krismas.
Check out pada hari krismas


Lokasi : Mines Wellness Hotel di Sri Kembangan.
Holiday bersama - sama dengan adik pB @ Ayah Chik yang kini menetap di Muar Johor
 (cheeehhh... macam lar dia menetap kat luawww negeri)






Orang panggil apa ni , eks...
Complementary gift untuk tetamu
(kita tanya , kita jawab sendiri)



Ruang bilik yang luas.
Kalau orghe klatae , dio kato "BILIK NI LAHA"
Laha ni equal to LUAS .

Ambik dua bilik (joining room).
Bukan main suka lagi anak anak sedara.
Kejab masuk bilik pB , kejab berlari masuk bilik sendiri.



Ini aktiviti kesukaan Adam.
Buka tutup almari.
Sib baik , dia dah pandai alih jari jemari nya.
Kalau terkepik , nayaaaa .....


Antara pemandangan yang boleh dilihat dari
kawasan renang




Biasalah , kalau ketempat yang begini ,
anak - anak lah yang bersuka suki.
Mak mak budak , cuma lihat dari kawasan kering sahaja.

Sejak tua tua ni , dah malas nak berendam rendam.




Comments

Irfa said…
mak mak malas nak tukar baju tu pasal duk tpt kering je ;)
Zareda Norman said…
mak mak dah puas berendam kot.. hihihih
cheqna said…
thok sabar nok g cuti etek ni =)
Kakzakie said…
Kakak suka tengok Adam... Dah pandai menikmati seronok macam budak besar ye:)

Cantik gambar pemandangan yg pB ambil..
Dinas Aldi said…
Seronok pB bercuti dengan family na, tambah plak kalau family ramai gini. Baru meriah :)
yuka said…
adam lebih kurang umor firas la ek... sama jer aktivitikesukaan diorang tu
~adeQ~ said…
kalau org tak kenal akak, ingatkan anak akak baru 2, yang kecik 2 ore tuh....3 lagi tuh mcm adik2....hahahaha..
seeing your family makes us very happy. take care.
http://www.facebook.com/MinesWellnessHotel

Popular Posts