22 February, 2012

1131





Kan bagus kalau kat TV2 tu , depa sedekah Al Fatihah buat
Allahyarham Sudirman Haji Arshad ...

Ini tidak , asyik dok putar lagu lagu Arwah ....
Ada orang kata , nanti roh dia akan 'terseksa'

ini adalah pendapat peribadi pB ....

20 comments:

pizli said...

Setuju.

kakcik said...

Sedihkan? Lebih baik buat majlis tahlil dari majlis nyanyian konon untuk mengenang.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

jom la kita sedekah Al-Fatihah...

Daddy Ziyyad said...

Kita kan menuju ke arah negara Amerika...kat sana MJ mati, Whitney Houston mati, kena putar lagu2 mereka...:P

Irfa said...

ma pun x suka tgk citer p ramli.
ma kata 'oghe tu lama doh mati.bo lah tayang citer dia.siksa dia dalam kubur kita tak tahu.kita duk suko tgk dia buat lawak'

alfatihah

Mak Wardah said...

Betul sangat2, alangkah afdalnya kalau TV siarkan bacaan Al-Fatihah dalam masa 10-20 minit bagi memperingati mereka.

KhaiRin : anies said...

sama ada terseksa tu wallahu 'alam tp sebaik2 nyer sedekah alfatihah adalah yg terbaik

m.u.l.a.n said...

betol tu..

zino said...

al fatihah......

cheqna said...

sangat setuju

Ibu n Abah said...

TV3 terikut2 macam barat yg ada tribute untuk Michael Jackson..
walau nampak terang2 tak sesuai...

risanur said...

mcm2 cara diorang ni nak mengingati org yang telah pergi cuma tak kena dgn gaya je..dunia oh dunia!!

MOKCIK AZWA said...

Dengar khabarnya keluarga arwah ada meminta agar lakonan dan klip2 video arwah tidak disiarkan..mgkn lagu sukar utk disekat kot..semoga arwah tenang disana

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
LF setuju ... sedekahkan al fatihah

aNIe said...

Al-Fatihah....

Anonymous said...

asmkm, memang ada buat tahlil, selalunya kakak nya ada hadir sama. cuma tu tak disiarkan serta di tonjolkan. harap maalum

~ yus ~ said...

al-fatihah

Kakzakie said...

Allahyarham sudirman pergi 2 hari awal dari arwah mak kakak pB... sebab itu bila sebut dia mesti kakak ingat arwah mak...

Mak Su said...

ya ler, konsert tak abis2

ckLah @xiiinam said...

Al Fatihah....

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...