1160

Pagi tadi sambil tunggu no giliran breakfast kat kafe hospital. Makan nasi goreng tambah ikan sardin seketul n sedikit sambal ikan bilis. Minum air kosong. Tapi curi curi gak teh tarik aBear.
Balik dari hospital , sampai area umah rasa dahaga, singah Syed Bisto minum segelas nescafee O ais (rm 2.00). Sambil minum , makan tosei aBear punya. Then tapau nasi bukhara ayam.
Around 240pm, makan nasi bukhara. Sedap sesangat tp tak habis pun sbb nasi sekotak tu boleh makan 3 org.
So, balance bwk balik umah.
Tok ma goreng mee. Tak kan tak makan lak , kan. After makan mee, tergoda pulak dengan pulut durian. Selamat sepinggan pulut bersama 8 ulas durian.
Memang dasar selera makan tengah sedap. Tak payah lar nak verangan nak diet.

Comments

kakcik said…
Samalah kita, selera makan tak pernah padam. :)
nazli said…
Pergh...besar nafsu makan...
pB said…
Bila tengok orang kurus , jeles...
Tapi bila makan , tak sedar diri

Hu hu hu ....
pB said…
Tular pasal , tak turun turun berat badan.
Makin naik kilo , adalahhhhh
Kakzakie said…
Dah makanan depan mata sedap belaka mana mungkin nak tolak. At least nak jamah - bila dah merasa sedap lupa dah diet bagai hihi...
Irfa said…
tahlah kak..rusim badan makin kembang ni
rusim je la..makan lalu je.hehe
makchaq said…
Makchaq pun susah nak berdiet... kenyang pun masih boleh makan

Popular Posts