1162

Semalam , for the first - first - first time , Adam jatuh ...
Hu hu hu , bukan jatuh dalam rumah.
Bab jatuh bangun dalam rumah masa main , masa berlari tu dah biasa dah.


Tapi ini jatuh di luar rumah.
Jatuh atas tar jalan raya.
Tak pakai seluar panjang pulak tu.

Luka di kepala lutut.
Segarih .... dalae pulok tu
(Satu garis dan dalam luka nya).



"Tok comei doh lar palo' lutut anok Mama"




Si-kakak-kakak pun macam frust sikit bila tengok kesan luka tu.
Terutama si Nurin.
Memang dia jaga sungguh Adam nie.


Lupa lak nak ambik gambor .....

Comments

MOKCIK AZWA said…
alahai keciannya Adam.. sayang sungguh kakak2nya dengan dia yer..
pB said…
Jaga bagai nak rak sebab anak bongsu
Daddy Ziyyad said…
Jatuh bedebum atas jalan tar mmg teruk..lukanya teruk..pasal permukaan tar...anak saudara saya dulu ayahnya siap pasangkan knee & elbow pad ala ala macam nak main skateboard..hehehe
pB said…
anak saudara atau anak sendiri ???

he he he



sib baik Adam kejab jer nangis ...
(mak menangis dalam hati lagi lama)
Irfa said…
luka hati mama dio bilo tgk lutut adam luko ;)
sikit jah tu..kata hero
Irfa said…
bongsu kah?hehe
pB said…
memae ..
hati mama hok lebih terluko


tapi kan

kakok kakok dio pun ,
bilo tenguk luko tu ,
muko masing-masing beruboh ....
Eliss Mie said…
hero ada parut sket baru macho :)
pB said…
hu hu hu

iyo kor??
pB said…
Bongsu doh larrrrrrrrrrrr
naniasda said…
Tok apo anok jatae...tok jatuh saham hehe
kakcik said…
Anak saudara kakcik kata 'kalau tak jatuh, bukan lelakilah namanya'... hmmmm...
Rai said…
anak jantan takpe kak..sikit je tu..lagi pun da besar nanti ilang rasanya..
zino said…
dah besar anak mak....
Irfa said…
*senyum*

Popular Posts