04 July, 2012

1167

Beberaa gambar terbaru Adam Faris




Adam Aiman / Adam Faris / Mohammad Anaz
 Agak-agak apa yang menyebabkan Adam Faris gelak tu ??
 Ayah Mohammad Anaz adalah abang kepada ibu Adam Aiman.
Ibu Adam Aiman adalah adik ipar pB.
Ayah Mohammad Anaz adalah sepupu pB.
 Sharing is Caring.
 Adam Aiman dengan Nur Auni Nadhirah.
Adam dengan Auni ni sepupu.
Bapa Auni dengan Abah Adam adik beradik.
 Naper tu , Adam??


 Ralit tul budak budak ni tengok meja antik ...
 Amboi-amboi Adammmmm ....
Bulat tul mata si Auni.
Mak Auni orang Serawak , tau.

12 comments:

Ummi said...

pening-pening nak faham hehehe

comel-comel semuanya... dah besar adam ye :)

nak masuk 2 tahun ke pb?

pizli said...

Wah semua muka macam saling menyayangi dan takkan bergaduh je ni.

Irfa said...

comel2 nya kanak-kanak ribena ni

Nazayiena said...

Nampak Sebaya je diorg nie.....mak auni S'wak kat mana?

KhaiRin : anies said...

rs nak geget2 jerrrrrrrr

MystoryPic said...

Adam ngan Auni bukan ralit tgk meja antik... tapi sebab acik cakap dalam tu ada kucing.. tu yg Adam n Auni sibuk dok intai kucing.... kik kik kik... sian lak kena tipu yer... tu la susah sangat nok suruh dok dekat2

Daddy Ziyyad said...

Org Sarawak ke? Insya Allah lain macam comel nya nanti tau bila dah besar :)

Dinas Aldi said...

Allahu akbar, comel2 belaka semuanya! Gewam la tengok, rasa nak peluk2 semua! :)

NzA said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...geramnya..rasa nk gigit je pipi kanak2 ribena tu...

CikNi Ahnie (KakNi) said...

Meriah nyer dengan budak2... heheheh.... seronok kan tengok telatah dia orang ni, sejuk perut...

Rai said...

ya allah pipi masing masing..macam nak gigit!

Maiyah said...

salam..

cumel2 belaka

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...