1171

Lambatnya GAJIIIIIIIIIIIIII

Comments

Baaaruuuuuu dobelas haribulannnnnnnnnnnnn.............
Nazayiena said…
Sabar,baru tgh bulan.
Irfa said…
hehe
sabar menunggu ;)
bajet dah siap ..nak raya lagi.huhu
Anonymous said…
Berdoalah semoga dimurahkan rezeki, jika ada rezeki tak perlu tunggu gaji, ia akan datang pada bila2 masa je...hanya DIA yg lebih mengetahui, insyaallah...-ip-
Zareda Norman said…
10 hari lagi.. Baca ayat seribu dinar banyak banyak... Insyaallah
ibundo said…
kira hari je pb...
makchaq said…
Sabar... Lambat dpt lambat habis....
DrSam said…
Salam pB. itulah...zubir ali cakap "Penantian satu siksaaaannn...."
aNIe said…
Salam PB... rasanya seminggu lagik kot...hehehe
Luna said…
betul la.bln ni rasa lambat gaji.....agaknya sbb kita nak puasa, byk keperlua nk kena beli, kan?
m.u.l.a.n said…
selamat menyambut ramadhan..
Kakzakie said…
Eh... bru tengah bulan nie pB...
Sabarlah eh.. kalau cepat dapat gaji cepat pulak usia tua hihi...
Dinas Aldi said…
Sabor sabor! Kihkihkih!
Areef Ibn Naim said…
salam,

bukan gaji yg lambat, tp cepatnya duit abis, hehehe...
Eliss Mie said…
hahaha.betul2. hari gaji sehari jer, hari bayar hutang hari2 :p
Assalamualaikum. PB, terima kasih lah sangat sebab berkongsi info di sini. Nanti kalau ada ilmu, jangan lah lupa kongsil lagi ya.

Popular Posts