28 August, 2012

1185

First day masuk pejabat , dah sentap ...

Buat hati panas jer ...
Walaupun kat luar hujan lebat ....


Rasa macam nak tukar tempat kerja jer sekarang nie ...

Really really menyampah kerja kat department ini .....

12 comments:

Rai said...

kenapa sampai macam tu sekali kak?

saba ye kak..

kakcik said...

Sabooo.... sabooo....

bujal X said...

sabar kakak~

KakNi (CikNi Ahni) said...

adoi, ai pun sentap gak baca entry nih... apa cer PB?

KakNi (CikNi Ahni) said...

pb, mana entry 1184?

Irfa said...

tubik la main huje kat lua tu
mana tahu lepas tu terus sejuk.hehe

jgn mare

kinna said...

meh tukar kt sini :)

Anonymous said...

Salam raya... bersabar je la dgn kerenah mereka-mereka yang begitu... kalau boleh ingat je dlm hati tak berbaloi nak sentap dgn depa...

cm

cheqna said...

sabarlah duhai sayam...eh eh..hehehehe
fikir positif neh....jangan ikut sangat rasa marah tu =)
moga semuanya kan baik2 je ye kak =)

ckLah @xiiinam said...

Siapalah yang dah menyentap pB ni ya...

~ yus ~ said...

kenapa tu kak?

kak Aida...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin ya...tq haritu sms ucapan raya buat yus, rasa lupa nak balas kan....huhu, sorry.

m.u.l.a.n said...

Taqobbalallahu minna waminkum... Salam Syawal penuh berkat..

sabar pb...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...