20 September, 2012

TAK SUKA BETUL

Ya Allah , sungguh sungguh tak suka betul dengan layout baru blogger nie.
Sungguh tidak mesra alam.
Nak tukar pada layout lama , dah tak leh dah .....

Tak suka
Tak suka
Tak suka


nyerrrrrrrrrrrrr

14 comments:

m.u.l.a.n said...

tukar je kalo tak suka.. hehehe..

kakcik said...

Kakcik pun masih teraba-raba... :(

Kakzakie said...

Kakak dari dulu hingga kini tak pernah ubah-ubah...

Irfa said...

mula2 dulu tak suka jugak.lama2 okey je ;)
sabar deh

Irfa said...

hai kak cik'
saya perasan sesuatu la
komen kakcik dan kak zakie mesti berderet
mcm berpakat je kan?
kat blog saya pun sama

mamasita said...

Betul...serabut mata kiter..

shafarina said...

kadang2 kat mobile x keluar.. kosong je.. jenuh.

wifenavy said...

Ha ah la.. cer explore kekdah lain.. mana tau boleh ubah2 skit..

Pok Li said...

Saya pun tak suka :)

Rumah Kuning said...

hitam itu menawan. hehehe

Queenie said...

salam tuan rumah...

balas ziarah...

indah sungguh kata2 kat header tu....saya suka.

layout ni nampak ok apa...

mamasita said...

Eh eh..I thot you ngeluh about the new dashboard kat blog..sorry tersalah komen..^_^

Neeza Shahril said...

haah kan.. macam ada yang lain. Baru tahu layout dah tukar.. tak suka jugok ni..

Cho Zila said...

samalah akak tukar2 lepaihtu tak tau macamana nak tukar yang lama.. terusler jadi cam gitu.. lebarjer...
takper nanti leh tukar lagitu...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...