21 November, 2012

PENING PENING







Tuan punya blog tengah pening fikirkan
masalah pelajaran anak anak .....

Tengok gambar jerlah nyer hari nie ...

Gambar ni semua diambil dari fesbuk adik ipar pB @ achik Sidah.
TQ Achik ....

17 comments:

Irfa said...

MAKANLAH PANADOL ;)
GURAU JE DEH

nurazzah8 said...

Salam pB...awatnya lah? sekarang kan cuti sekolah? huhu

Yunus Badawi said...

Ingatkan Adam nak dapat adik lagi .... ngeeee

azieazah said...

Pelajaran anak-anak ni memang selalu menjadi agenda penting dalam kepala.

insan marhaen said...

baru fikir pasal pelajaran depa. belum lagi tentang masa depan!

makchaq said...

Kita ibu bapa selain berusaha dan membantu, doakan anak2 kita cemerlang dalam kehidupan dunia dan akhirat,

MystoryPic said...

payoh nok amik gambar Adam sengeh tuuu... hahaha dlm kamera acik banyak gambar candid Adam sengeh

mama ju, said...

salam sejahtera,
Moga anak2 cemerlang dunia akhirat.

zino said...

sediakan kemudahan apa yg patut.. yg selebihnya atas usaha mereka.. jnsyallah

Rai Ourkizuna said...

comelnya yang kat kepala tu kak..beli kat mana? tu kon dalam kartun bleach kan..hehehe..

m.u.l.a.n said...

cantik nya kalerful foto... awat adam gitu..??

Jay Ar said...

Memang pening, sebab mentaliti anak2 sekarang bukan spt anak2 zaman dulu. Tambah pening bila sistem pendidikan kita selalu berubah2 dan anak2 dijadikan kerajaan sebagai bahan experimen...

oren said...

comeynyalah adam..harus kena cium hari2 ngn kakak2 dia..

Eliss Mie said...

baru kita tahu mak bapak kita pk pasal pelajaran kita dulu2 kan..

comelnya anak singa :)

~Beb~ said...

cantikkkkknye colours!

Kesuma Angsana said...

pic2 terbaik & cantik. KA dah follow juga ye 271

nurazzah8 said...

salam pB...berkunjung ke mari lagi....apa khabar?

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...