13 May, 2013

1251

Sehari dua ni , pB mengalami penyakit hati yang sangat sangat kronik .....


Susah tul kalau iri hati tertahta di hati ....

8 comments:

Kakzakie said...

Kena lawan perasaan itu pB..

Khai♥Rin : anies said...

bahaya tu

Daddy Ziyyad said...

cuba banyakkan istighfar...
insya allah...

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Salam pB,

Nak ringankan rasa hati tu, maafkan jerlah sesiapa yang dirasa sakit hati tu.

zino said...

kena redha dan sabar....

~::Chenta::~ said...

Setuju dengan Mak Long ...

bila sakit hati .. kita rasa macam nak balas balik ...

sekarang ni Chenta buat ..mohon pada Allah .. maafkan dia ...

Then kita akan rasa sikit lagi saki baki sakit ati tu ... berzikir lah byk2 .. chenta tak berzikir sendiri .. Chenta dengar zikir je yang mmg siap2 download kat hp ..

^^ ..

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Anonymous said...

Bakpo nk iri hari ko ore nyo....
Bersyukur dengan kurniaan Allah

Bersihkan hati sebelum Allah turunkan balasan dari akibat penyakit hati.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...