29 May, 2013

GIGI

Kalau sesiapa yang ada anak pandai pandai , bijak sana , sila lah pujuk mereka ambik jurusan pergigian selepas SPM.

Mahal siutttt .... charge yang dikenakan ...


Tadi pB dah kena RM170 untuk



i) scallinggggggggg

ii) tampalan gigi sebatang




Ayo yo yo

8 comments:

Khai♥Rin : anies said...

klinik swasta ya? mmg la tu harga nyer...kalu govt murah je

Pizli Mat Wazip said...

Hahahahah betul betul.

Irfa said...

setuju sgt tuh.
Igt lg awal thun buat rawatan akar (Root canal )
sbtg gigi rm550.sib baik rm400 kmpeni cover n belen rm150 kua duit sdiri.klu sndiri byr mgkin cabut je jwpannya

Rai Ourkizuna said...

hahaha..kawan saya ada beberapa orang jadi doktor gigi..lepas ni ingat nak mintak diskaun la kalau nak ke klinik gigi..haha..

MOKCIK AZWA said...

Azwa tiap2 hari dok peringatkan anak2 supaya jadi doktor gigi..tapi problemnya dorang punya alasan tak pandai matematik..aduhhh...

m.u.l.a.n said...

betol kan.. mahal berdentom..

Jard The Great said...

better bayar daripada tunggu berbulan kat klinik kerajaan... walaupun caj yg dikenakan cuma Rm1 je. hehe. murah tapi lambat

insan marhaen said...

IM masih beruntung sebab semua itu boleh klem dari syarikat tempat kerja.

Bila IM pencen nanti agaknya IM tak perlu lagi ke klinik gigi sebab gigi dah tak mandang...