TAK CUTI TAPI JALAN JALAN

Cuti sekolah dua minggu , banyak masa dihabiskan di rumah sahaja.
Tak bercuti ke mana mana .
pB kerja , no cuti cuti .....

Last last bawak anak anak ke ICT kat Sekysen 7 tu.
630 petang dah ada di sana.

Parking , sekali masuk RM10.00 antara jam 6 petang hingga ke 6 pagi.
Setiap permainan harus bayar RM5.00 seorang.
Kalau nak naik Feris Wheel , tu mahal sikit.
RM10 seorang ....

Ingatkan pB nie jenis cekal
Ingatkan  , kuat semangat.
Tapi rasanya bila dah masuk 4 siri ni , mai pulak penyakit gayat.


Tengok gambar jer lah yer ...


Masuk Muzium 3D.
Naik Feris Wheel.





Anak - anak dara yang cun melecun ....



Kak Lang dengan Adam ...
Tengok Adam ... siap tach tach dengan ET lagu tu.





Nurin



Kakak dengan Adam Faris.
 
 


Comments

memula g ICT ms mula2 buka dulu...cuma parking je yg kena byr...rs nyer skrg mesti bertambah meriah
tenku butang said…
bestnyaaa .. ICT yea? cantik2 gam bonya
Daddy Ziyyad said…
Nice night photography...:)

Saya mmg selalu lalu depan ICT/Seksyen 7 tu...tapi masuknya belum pernah...ahahahaha
makchaq said…
Pi mana2 pun kalau sekeluarga memang seronok.. kalau berdua ja asyik dok teringat kat anak...

Makchaq belum pernah pi ICT, pasai kena pi malam.. kami jarang keluaq malam..
Ibu n Abah said…
pB..
akak sejak umuq 3siri dah pandai gayat...
masa 2siri berani lagi..
rupanya makin kita ada anak makin panjang kita pikir..kan?
MOKCIK AZWA said…
cantik! dan comel hehehe!
Anonymous said…
Hola! I've been reading your website for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Houston Texas! Just wanted to tell you keep up the great job!

My blog post :: http://www.unluggage.com
Anonymous said…
Howdy! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are
you using for this website? I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at options for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

Also visit my blog ... tumi canada
m.u.l.a.n said…
ICT makin best ni..
Eliss Mie said…
x pernah masuk muzium kat situ.lama dah tak pergi.padahal hari2 lalu :p
Irfa said…
gi doh ict dulu tp masa tu baru bukak.x dok gapo lagi ;(
skrg dah banyak benda baru..rasa nak pegi lagi tp entah bila
Arena said…
Cantiknya gambar2 tu.

Popular Posts