20 May, 2014

Belum apa apa, dah.....

Budak budak tu tak pergi lagi, tapi pB dah start rasa rindu.... sedih pulak nk berpisah dgn mereka ni.....

7 comments:

Irfa said...

kenyataan yg kena hadapi
anak2 akan pergi dr kita bila dah besar dan berdikari, kalau pjg umur mgkin kita masih ada psgn hidup

Zareda Norman said...

Lumrah kehidupan
Satu masa harus lepaskan jua

Ibu n Abah said...

Betul tu pB
Sebaik dpt berita anak nak daftar 23hb hati ibu dah mula sayu..
Alhamdulillah dpt dekat.. Boleh jenguk bila rindu...

PetakBunga said...

fikir nak berpisah pun kita dah rindu.

Yunus Badawi said...

Mahunya tak rindu bila dua2 sekali pergi. Emak Adam pun rindu juga dgn Haizam yg pergi kursus PLKN tu walaupun cuma 2 bulan

MOKCIK AZWA said...

Perkara biasa tu PB..setiap parents akan melaluinya. Azwa memula nak lepas anak sulung tinggal kat Ganu dengan MIL dulu pun tiap2 hari telefon dia..kalau boleh seminggu sekali nak balik melawat. Lama kelamaan, kita boleh menerima keadaan..

ni anak kedua gi PLKN..setiap minggu jugak cuba pi melawat dia heehehe

naniasda said...

Berkat doa semasa menunai haji anak-anak berjaya ke IPTA..semoga terus berjaya..tahniah!