20 May, 2014

Belum apa apa, dah.....

Budak budak tu tak pergi lagi, tapi pB dah start rasa rindu.... sedih pulak nk berpisah dgn mereka ni.....

8 comments:

Irfa said...

kenyataan yg kena hadapi
anak2 akan pergi dr kita bila dah besar dan berdikari, kalau pjg umur mgkin kita masih ada psgn hidup

Zareda Norman said...

Lumrah kehidupan
Satu masa harus lepaskan jua

Ibu n Abah said...

Betul tu pB
Sebaik dpt berita anak nak daftar 23hb hati ibu dah mula sayu..
Alhamdulillah dpt dekat.. Boleh jenguk bila rindu...

PetakBunga said...

fikir nak berpisah pun kita dah rindu.

Yunus Badawi said...

Mahunya tak rindu bila dua2 sekali pergi. Emak Adam pun rindu juga dgn Haizam yg pergi kursus PLKN tu walaupun cuma 2 bulan

MOKCIK AZWA said...

Perkara biasa tu PB..setiap parents akan melaluinya. Azwa memula nak lepas anak sulung tinggal kat Ganu dengan MIL dulu pun tiap2 hari telefon dia..kalau boleh seminggu sekali nak balik melawat. Lama kelamaan, kita boleh menerima keadaan..

ni anak kedua gi PLKN..setiap minggu jugak cuba pi melawat dia heehehe

naniasda said...

Berkat doa semasa menunai haji anak-anak berjaya ke IPTA..semoga terus berjaya..tahniah!

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI