21 November, 2006

ARGHHHH

ARGHHHH......NOK MU'TOH WEH....

NOK MU'TOH BILO DENGAR BUNYI TALIPON...

BE'RETI LAAA BUNYI.....

'TALK' LARAK NOK JAWAB DOH......

SAKIT DADA...

KETAT....JAH SE'RO...

SU'PO 'TALK' CUKUP OKSIGEN JAH...

KALAU IKUT HATI, NOK A'KAK JAH GANG ' GHE TU LEPAH TU 'TALK' BOWOH..

BIAR ANGGANGEEE JAH....

HMMMMM...........


Psssttt .....da'le dok sakit sakit telingo , dado nie, sempat lagi nok gie makan "majlis rumah terbuka " kat SUK ...

Jommmmmmmmmmm

9 comments:

kasutVINCCI said...

kv pun nok mutoh jugok ni. Banyok tepat dok oh gi round takdi. Tok cekak nok make buoh katok puru doh nok suruh hile duga. Adoiii
Tp dae lagi nok gi make nasik aye ni. Hihihi

kimi said...

la.. tak paham..tak paham.yang aku paham talipon jer..

Pisces said...

hehehe kak pb.. aper yg runsing sgt tue.. cabut jer wayar belakang tipon tue..

sekang, tarik nafas panjang2.. tarik.. lepas.. tarik.. lepas.. hehehe.. feeling better..?

sakit telinga, sakit dada, tapi selera makan tetap ader ghitu.. muaahaha..

PB said...

kv
Laa..luga bakpo nyer? Ma'ke buoh katok puru buleh ile luga kor? Tok rajin tra la pulok...

KIMI
Kena selalu selalulah masuk blog PB...jom belajar bahaso klate...

PIECES
Banyok sgt report...uje uje lagu ni makin banyok rosok...Makan tetap makan, walaupun sakit dada, sakit telinga, sakit mulut....

Bie said...

hikhikhik lawak k.PB nie...apa kata k.PB upah anak2 k.PB yg tgh cuti sekolah tu tlg jwb panggilan2 tu semo...???

happyirfa said...

huh kelas sungguh kak PB..sapa tegeliak lidoh baco blog kak pb..cayalah..

zino said...

yang ni sah tak paham... hehe

dlt said...

kak pb, loni oghe wak bekwoh guno catering doh, tok masok sedighi. tak dok jong kako. payoh.

tensen tensen gak, tapi makan tetap mau. hehe! lagi tensen lagi lapar. dok?

anok2 bilo lik kb?

PB said...

BIE
Tepon tu kat ofis..kalau kat umah, memang Kak PB tak perlu angkat sebab ramai operator sukarela.
Camner persiapan Bie, semua ok..??

IRFA
Hai...irfa, tak kanlah org timur pun tergeliat bila baca entry nie...
Kena gie asah lagi tu penggunaan bahasa klatan dan trengganu tu..

ZINO
Cian Bro Zino...nanti jumpa PB translate

DLT
Serbo saloh no guna catering. Lagu pun Tok Ma hok sungguh nok masok...so ikut e're je lah.

Kak PB akan POS mereka malam isnin ini...maknanya hari isnin pagi, insyaallah Kak PB akan makan nasi berlauk ,,,yahoooooo

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...