10 February, 2007

AYAT BERBELIT

Oklah...dah tak nak sedih sedih lagi...

Insyaallah yang patah akan tumbuh

yang hilang akan ada gantinya.....


pB dapat ayat ni dari member sepejabat, cubalah baca dah faham elok elok.....


BUKAN AKU YANG TAKUT BINI,
TAPI BINI YANG TAK TAKUT AKU...

BUKAN TAKDE TEMPAT KAT UMAH AKU NAK LETAK BARANG,
TAPI AKU YANG TAK DE TEMPAT KAT UMAH AKU...


HARAPKAN PAGAR, PAGAR SO'DOK B*BI ...


Macam tak der idea, so pB perbanyakkan dengan gambar....
nasib baik kat Mesia, idak ler sampai begini....







4 comments:

KakNi said...

Yay.. dapat komen first.

Office PB ni kena practice 5S baru boleh jadi kemas, cantik dan teratur gitu.

WRA said...

astaghfirullah....hok paka jelud besen tu hok tok betul sekali kekekekek....

Anonymous said...

depa tu kreatif...(refer kat gambar2)

cikdinz said...

apalah yg mereka pikirkan masa tuh?
mereka suka berkelakuan pelik.

Hmmm

Entry lepas perasae nok post kat fesbuk , tok leh sebab fren waktu pejabat kul 830 pagi. kul 900 tok masuk lagi pakat dok lepok kat bo...