02 January, 2008

TAHUN 2008






















Sambutan Tahun Baru 2008 di Hotel Kuda ...
Dari karpet hingga ke bekas boh sabun , semuanya berbentuk kuda .....
Lagi gambar akan menyusul ....
He he ....
Cerita ke Pantai Timur belum selesai lagi , tau .
Satu malam jer kat sini.
Nak rasa macam mana rasanya bermalam kat Hotel 6 Bintang nie ...
Kiranya ini , percutian yang last untuk anak anak dara tu
sebab nya untuk mereka UPSR sudah hampir menyapa mereka ....
Mama yang dah mula 'GABRA'


15 comments:

zino said...

banyak nya kuda.. hujung minggu depan zino nak check in kat sana ada retreat 3 hari..

~ahni~ said...

Oooooo.... pergi bercuti rupernya kawan kita nih!

arsaili said...

salam tahun baru..kat mana hotel kuda ni

Azian Hasan said...

pB,
Wah..seronoknya..bercuti lagi rupanya , ingatkan pergi beli baju sekolah anak. Anyway , 'Selamat Menyambut Tahun Baru yang penuh gabra'! ...Kak Azian pun gabra jugak..ada anak yang ambik upsr.

achik said...

selamat thn baru kak PB.. wah cuti sakan :)

kasutVincci said...

patut la tok update banyok ari. Gi makae angin. Tok kembung perut ko?

ADIEJIN said...

wah..template baru..not bad.

Azhar Ahmad said...

Kuda ku lari gagah berlari...
Lari lari, lari kudaku lari.....

Ahahahah

Baper semalam yer kak?

YuszTieY said...

SALAM...
SELAMAT THN BARU KAK PB SEFAMILY..KUDA2 TU KAT MANA YER KAT PANTAI TIMURRR...DOK TGH PK NI...

pB said...

BRO Z
Tido sana ker??

AHNI
Memang berjalan sakan jer .
Reseki budak budak

ARSAILI
Sri Kembangan

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

bestnyer pi bercutiiii.....

mazudi said...

Salam 2008 pb,
Huhu.. makan angin satu mesia ker?

pB said...

AZIAN
Sama samalah kita gabra

ACHIK
Rasanya tahun ni yang cuti sakan

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

Zareda said...

wah pb, sambut tahun kat hotel.. hhhehe

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...