04 March, 2008

303

Salam

Hari ni kita 'ngumpat' pasai staff tempat kerja pB nie.

Kat pejabat pB ni , ada 20 orang pekerja.
2 orang level eksekutif.
Sowang kerani pompuan.
2 orang coordinator pompuan (pB lar nie)
Dan 16 owang pekerja lelaki.

Dalam 16 orang kaum adam ni , ada ler sowang abang ni.
Kira abang lar kan , sebab dia dah 40 lebih.

Abang ni , pB perhati kan ada satu tabiat yang tak berapa pB nak suka.
Rasanya tabiat ni , kurang sesuai ler dilakukan.
Lebih lebih lagi , kalau depan anak dara atau mak dara macam pB nie.
(pB dah siasat dah , bukan depan pB jer , tabiat ni berlaku).

pB rasa tabiat abang ni terjadi tanpa sedar kot.
Mungkin dah lama dah tabiat ni ada , so , ianya terjadi dengan sepontan.

Abang ni ada tabiat garu - garu.
Kalau garu tangan , garu perut tu oklah jugak.
Masih dapat di maafkan.
Tapi ni garu tempat s*lit.

Ayyyaaaaaaaa............
Macam tak senohnoh ler .......

Nak tegur , macam kurang adap ler pulak.
Tapi kalu selalu selalu sangat dok nampak , rasa tak syok ler ....

Tempat kengkawan , ada ker yang tabiat macam nie????





Gambar kat bawah ni pB dapat dari member jauh.
Entah mana ler dia dpt gambar nie ....


So , everyone , just enjoy lar yer .......






28 comments:

mama ranggie said...

ceh...x senonoh lah abg tu...

sedar atau dlm keadaan separa sedar tu dia wat lagu tu?

pB said...

MAMA
pB tak pasti ler dio sedor ke tidak..

tapi , pB rasa macam separa sedor

Anonymous said...

Kawan qua masa bujang dulu suka tarik seluar dalam yang tersepit tapi posisi dia kat celah kangkang betul2 kat dua biji tot...tak kira masa dan tempat...-malu dong ahh-

pB said...

ANON
Aya ya ...
itu lagi teruk tu ....

Malu nyer ....
keh keh keh , kiter pulak yg rasa malu. Depa tu buat tak tau jer

oren said...

kena mintak the other guys tolong tanyakan benda nih kat abang tu..kasi ingat skit..

Neeza Shahril said...

heheheee.. tak malu betul.. mesti dia tak perasan yang orang dok peghati. kalu tidok, dia tok wak gitu kot. tapi kan, bukan tebiat tu kak pB.. tapi..... selluar dalae tok basuh tuu.. tu yang buat gatal kat *tuuutttt* dia tu.. heheheee... sabor je la mat nih..

sya said...

pb... jangan dekat2 orang gitu.. mungkin ada penyakit kat anu dia.. eiii geli. Dia dah terbiasa buat tu hingga dah tak perasan perbuatannya memualkan

cikdinz said...

ada kurap ko...

indera kencana said...

Ada dua perkara yang memungkinkan hal ini terjadi
1. Brother tu mengidap jangkitan kulit di kelangkangnya. Kulat ini akan menyebabkan penderitanya merasakan gatal teramat sangat sehingga kadang-kadang hilang malu untuk menggaru di tempat awam. Puncanya adalah disebabkan tindak balas yang terhasil dari peluh, bakteria dan juga kotoran yang terkumpul dari seluar dalam yang lama tidak berbasuh. Perlu jaga kebersihan!!!
2. Mungkin tindakan spontan di luar kawalan atau si pelaku merasakan perbuatan itu bukan sumbang.

Hmmmm... saya tak la pulak penah buat macam tu kat public walaupun orang lain selamba melakukannya di depan saya termasuklah yang penah menjadi majikan saya.

Tetapi saya juga ada tindakan di luar kawalan. Hehehehehe... jarang sangat jadi pun. Cuma yang rapat dengan saya saja yang penah nampak iaitu saya suka melakar perkataan pada angin. Jika mana-mana perkataan terlintas di kepala saya atau angka, akan saya lakarkan dengan jari. Tapi jaraaaannggg sangat jadi pon..!!

idham said...

hahaha...PB...inilah namanya ABANG GATAL!!!

hehehe


abe id

blackpurple @ jowopinter said...

Dia baca tak blog PB agak-agaknya ek...? Hehehe

Semi value....!

kasutVincci said...

kv pun takmo semi value tu! Takdak kebajikan langsung. Huhu

pB said...

KV
Kak pB rasolah rama doh orghe dio sdiri hock tok say ko dio. Tapi tular, asyik main kotor jah , sebab tu asyik menae jah ...

BP
Wah , deme dpt kasut buut .
Jauh lak tu datangnya

Insyaallah , abang tu tak baca blog nie

pB said...

ABE ID
Kah kah kah

Asa jangae hok tulih komen ni GATAL jugok , sudoh lar ..


Smalae tock dang nok jawab lar.
Ado meeting ...

pB said...

INDERA
Kak pB suker sgt komen nie

Sebab panjanggggg .....

Tulis atas angin ..
Pelik tapi benar tu

ABE DINZ
Keno cari ubat tu..

U dah ok ker??

zareda said...

hisss.. sungguh kurang kesopanan dan ketatasusilaan abang tu...

cuba gurau gurau sindir dia..
'abang ni asik menggaruk je, ada kurap ker?'

agak agak berani pb cakap cam gitu.. ? ahakss...

pB said...

ZAR
pB segan ler nak cakap cam tu.
Macam menjatuhkan maruah dia la pulak

KAK SYA
pB agak pun macam tu jugak ler.
Dia dah biasa.
Orang kata dah 'imun'.
So , tak perasan tangan tu asyik dok kat C tu ...

pB said...

NEEZA
Kah kah kah

Slua dalae tock kering bekali ...

OREN
Risau lak kak pB nak infd pada owang laki laki yang lain.
Nanti ada lak yg kata kak pB ni dok perhati kat dia pulak.

Naya...

~ahni~ said...

Eee... macam-macam manusia punya peel kan?

arsaili said...

mungkin ada masalah dari awal sehingga membentuk satu tabiat, sebab tu la kalau ada masalah kulit ker sebagainya cepat2 jumpa doctor. kekadang orang yg berpanau di muka, leher atau tangan pun tade inisiatif nak mengubati sehingga kita orang awam melihat rasa kesihan pun ada, rasa kurang hygienic pun ada

Ordinary Superhero said...

Fuuh very direct the message to that Velu guy. Patut pacak sepanduk tu kat Sungai Siput.

Azhar Ahmad said...

Kak pB, dengan umur pakcik tu, saya rasa dia ada kencing manis,. Orang kencing manis ni, memang anu dia gatal sket....

zino said...

gatal tu pun satu datang tak tentu maso hehe

pB said...

BRA Z
Kalau gatal tu , dtg masa dia dok umah , leh gak bini dia tulun tulun ....

Ngeh ngeh ngeh

AZHAR
Mula mula nak gelak besau
KAH KAH KAH

Sebab Ajhar panggil dia PO'CHIK

Tak pernah pulak kak pB dengar dia cerita yang dia ada kencing manis nie

pB said...

O.S.H
Rasanya memang demo tu pacak kat Sg Siput banner banner ni...

ARSAILI
Betul tu ...
Ramai yang tak berapa ambik berat ttg sakit kulit ni.
Sebab ianya tidak memudaratkan

Maka , kesimpulannya

marilah kita beramai ramai jaga kesihatan kulit kita ....

AHNI
Rambut pun dah macam macam kaler dah sekarang ni.
Kalau dulu , hitam jer .
Kalau tak hitam , putih sebab uban.

-fAiZiQ- said...

Kak pB, untuk kebaikan sejagat dan se-opis, minta ler ofismate lelaki tlg tegurkan. Patutnya, jgn dibiarkan perkara itu berlanjutan. kite pun ada rasa tanggungjawab, takut kalo org luar dtg ofis kite, kite gak yg malu.

jgn disebabkan nila setitik, rosak susu sekawah/seperiuk/sebelanga/sebesen/seteko...

Alex Lacey said...

Laaa...k.we ado baco dalae artikel...ini kira habit biasa ore lelaki...sapo hok ado habit ni adolah, sapo hok tak dok tu alhamdulillah....ni kiro salah satu kelaziman ore llaki jugok ni...samo macae kelaziman suko tengok bendo comei ehemm..ehemm...pehe-pehe je lah...

Mak Su said...

siap proof... hahaha

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...