14 April, 2008

328



gembiranya dalam hati ,
sebab esok
pB ada DATE.
Date dengan dua blogger yang TERkenal.

Tak sabar rasanya.


pB nak ajak depa dua tu jamu selera kat
KOPITIAM.
Nak dok atas kerusi bulat macam ni.


Nak makan roti bakar sapu dengan
mentega ...
Mesti seronok sambil sembang sembang.


Sambil sembang , kita pekena KOPI .....


Nak tau , saper DUA BLOGGER terkenal tu ,
kenalah tunggu entry esok selepas jam 2 petang ...


Tunggguuuuuuuuuuu

14 comments:

KV said...

saspen nih!

kakLuna said...

kak sya dgn kak lady ke

Neeza Shahril said...

wah wah.. sape lah tu agaknya ye.. jeng jeng jeng...

wan said...

kopitiam manerrr........

oren said...

waaahhh..meleleh air liur tengok roti yang sungguh laaa mengancam...

*tak sempat lunch kak ooiii...nih lapo giler..rasa nak makan kerusi neja kat opis nih...*

MULAN said...

ha ha.. kita call pb tak henti2. kacau sama dia..!!!

sya said...

Hah... ku tahu ku tahu... kak sya tak terkenal le tu sbb tak ajak.. hu hu hu

Kak Lady said...

Suspen je ni...

TokNabe said...

Gi jale2 sambil jupa saing... bagus tu. Pahtu perkena kopi.. uh... sedap..sedap, ble-ble kecek-kecek.

umie@kakyong said...

pb... umie dah boleh agak siapa...?? hihihi nanti kimsalam kat dia org yer.... wahh kopi tu menyelerakan.....

nurazzah8 said...

hiii...suspen nyer....siapa ya pb???

zino said...

sape lah tu ya... hehe

Ordinary Superhero said...

Ambo dok pe_cheng lagi. Tungguuuu.

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

SAPE TU PB?

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...