26 May, 2008

350

SABTU

  • Bangun pagi , gosok gigi
  • Tak jadi ke pasar sebab aBear tak nak beratur panjang.
  • Gorengkan tok ma mee untuk dibuat bekal dlm perjalanan ke KB
  • Adik dtg ambil Tok Ma dan bawa Tok Ma balik KB
  • Sessi menjemur kain dan mengemas rumah.
  • 1130 pagi gerak keluar rumah ke Ulu Yam (kenduri ex boss aBear)
  • 115 tgh hari bergegas pulang , kejar masa sebab tuttion mula jam 230 ptg
  • Balik , tidur sebab kenyang makan nasi minyak.
  • Malamnya merendek ke PutraJaya , tengok lampu , tengok air
  • Berhenti makan malam kat Pulau Meranti.
  • Makan 6 orang cuma 27 rial ...

AHAD

  • Ke pasar Pak lang , beli barang basah.
  • Ayam sekilo rm6.10 , naik lagi harga ayam
  • Berkungfu di dapur.
  • Masak sup ayam untuk hidangan hari isnin.
  • Ke Klang kenduri kawin anak rakan pejabat.
  • Sampai rumah , terus ke rumah jiran.
  • Makan lagi , majlis bertunang.
  • Petang , lepak depan tibi.
  • Lepas asar , keluar ke IOI.
  • Lepas solat maghrib, jumpa handphone Samsung dalam surau.
  • Ada yang tertinggal.
  • Call adik kepada tuan punya hp.
  • Infd hp kakak dia ada dengan pB.
  • Dpt call dari adik tuan hp minta tunggu depan Secret Resepi.
  • Tunggu punya tunggu , tuan hp tak sampai sampai.
  • aBear dah nak naik angin dah.
  • Last minit , baru tuan hP tu sampai.
  • Rupanya tuan hp tu dah on d way balik rumah.
  • Rumah tuan hp tu kat Salak Tinggi
  • Selesai pass hp , bergegas ke GSC.
  • Tengok Narnia dengan anak anak ....
  • Balik umah jam 1130 mlm.

ISNIN

  • Kat kat kul 7 , baru jaga.
  • Kelam kabut kejar subuh.
  • Sediakan sarapan untuk anak anak dan aBear.
  • Perap ikan kerisi .
  • Tinggalkan pesanan yang berjela jela untuk anak anak dan aBear.
  • aBear cuti jaga anak hari ni.
  • Esok , pB pulak cuti jaga anak .....

15 comments:

Aku said...

Salam

Apa kbr PB? Walau agak kalut, aku doakan agar PB sentiasa bahagia...

KV said...

bakpo tokma balik kota bharu?

oren said...

hohoho..buat point form jek la nih...

tuan hp tak bagi saguhati skit ka?

-akuni- said...

Oooo... tak de org jaga anak ye...

U.Lee said...

Hi PB, wow, first time I see a program like this. You sure one very active lady, ha ha.
Keep well, PB and have a nice day, Lee.

HAPPYIRFA said...

salam kakpb..
ni baru betul diari..he he.
sib baik yg jumpa hp tu baik hati nak bg hp pd tuan punya sanggup menunggu lama kalau org lain dah lama 'langsai'.he he

Alex Lacey said...

Best dok cerito Narnia tu? k.we baco buku dio jah....tengok dok lagi....mcm menarik jah...

zino said...

macam ambil nota je posting kali ni.. hehe

Mummy Rizq said...

tak melekat kat rumah time cuti cuti erk!!

Neeza Shahril said...

complete ceghito 3 hari.. hehehe..
bestnya abear nok ggilir coti jago anok..
Ja, tok pengenoh ghaso gitu...
Ja lah jugok hok keno jago..
tapi so far, selalunyo hatar anok gi nursery @ cari pengasuh jah..
bayar la sikit..
tapi kalu kak pb di Puchong tu.. mesti banyok $$ nok tubik kalu hatar ko pengasuh dih...
baik lah ambik coti dih..

CikguZue said...

hari2 yg bzzzzz...
moga selesai semuanye...

muadzlife said...

wah amik turn jaga anak yer..sama lar kita...hiks..

Mak Su said...

timetable sekeluarga ker tu?

CIKGU PANJI said...

Senang tulis dan senang faham.

pB said...

CIKGU PANJI
Ala ala nota pendek gituk




MAKSU
Betul tu




MUADZLIFE
Sambil lepak lepak dok depan tibi n tido




CIKGU ZUE
Alhamdulillah , semuanya OK




NEJA
Kebetulae dio tak dok krijo URGENT , tu hok buleh tu.
Kalu tidok payoh jugok dio nok cuti ...




MUMMY RIZQ
Bukan kata cuti skolah , cuti sabtu ahad pun payah nak lekat .
Ada jer hal nyer




BRO Z
Simple kan




KAK WEAR
pB suko hok nombor satu dulu.
Hok no dua ni, kureng sikit




IRFA
Kadae kadae tu kito keno letok diri kito dalae keadaae orghe tu..
Tu hok tok sapa hati nok tinggal tepong tu situ...




UNCLE LEE
So many activities but so little time.
Try to do best for the family n myself

walaupun kengkadang tu rasa nak pengsan ...




AKUNI
Tu ler .
Bagi can pada tok ma rehat




OREN
Tak sempat nak sembang panjang pun sebab akak kena berlari ke panggung wayang ...




KV
Sajo ikut adik kak pB kelik .
Rindu nok jupo tok ayoh ...




AKU
Salam

Lama tak dengar berita dari 'AKU'.

pB doakan "AKU" tabah menghadapi segala rintangan ...


Bersabar lar

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...