11 June, 2008

355

Pagi ni , masuk pejabat .
On pC.

Bukak email syarikat.
Delete apa yang patut.

Terus bukak blog.

Blog pertama di buka hari ni BLOG ZINO
Nak tahu kenapa ???

Entah apa ke hal ,
boleh mimpi Bro Z ...

Adoi lar ....

Sampai lar ni , dok tertanya tanya
apa motif sampai mimpikan Bro Z tu .....

Mimpi apa ???

Biarlah rahsia ....



Yang pasti , dalam mimpi tu MEM tak ada
aBear pun tak ada ...

Tapi Unta Hitam Bro Z tu ada .....





Sambungan selepas minum pagi ...


Semalam gak , tidur lewat lagi.
TERtengok movie di Channel 413.

TERsangkut hingga pukul 145 pagi.

THE SCARLET LETTER , lakonan Demi Moore.

Walau pun berlatarbelakangkan zaman dulu kala ,
tapi movie ni memang superB ......



Sumbodi / Mr ANON ada beri cadangan pada pB hari tu.
Ttg hadiah apa yang patut pB berikan pada aBear.

This SUmbodi , cadangkan pB belikan aBear buku Kama Sutra.
Menarik gak cadangan tu .

Tapi , mana pB nak carik buku nie ....
Saper leh tulong .........

26 comments:

KV said...

uishh... bahaya tu!
saspen..

pB said...

KV
Sampai ke lar dok terfikir fikir lagi nie...

hi hi hi ..

mimpi tu kan mainan tidur

Aku Bukan Bidadari said...

citer ar mimpi per.. jeng jeng jeng...

hi hi hi

Syam said...

memang bahaya... tapi tak mahu bersangka buruk. mungkin brader z mahu memberikan hadiah atau duit. hehehehhe

p/s: saya pun mengantuk sbb semalam tido lewat tgk bola EURO2008.

-----------------------------------
syam @ http://aeropama.blogspot.com

pB said...

YAN
Malu nak citer




SYAM
Kak pB tahu Syam memang budak yang baik ....

Kak pB tak pernah tengok bola ...

Anonymous said...

Last week kita pun mimpikan pB..! - IP -

pB said...

ITIK PUTIH
Ni lagi parah nie

Ordinary Superhero said...

Ala...hantar je gambar MMS romantika macam entry yang dulu tu. Mesti che A'bear cepat2 balik rumah. Wakaka

Neeza Shahril said...

waahhhh!!! bahaya ni mimpi jumpa zino heheheee..
mesti zino gelak sakan kalau baca..

kak pb jadi beli buku tu ko?? heheee..
Ja takdok info.. bookstore ado kali..

indera kencana said...

Saya konpem abang zino tengah merah-merah muka... nak tanya lebih-lebih dia malu..
Apakah mimpi itu...? hihihihi

Tentang Kamasutra ni, setahu saya la kan.. ceeewwaaahhh, ianya hanya The Standard Work of Love... kalu nak kira, kita pun ada kitab yang sama macam Kamasutra macam Kitab Tajul Muluk dan juga yang paling femes iaitu Permata Yang Hilang..

Tapi mengikut pengalaman saya, ceeewwwaahhh, terlalu banyak informasi pun tak bagus jugak... Lebih baik jika kita hanya mengikut gerak hati dan persefahaman antara suami isteri.

Yang benar,
Wira Dewa Cinta hihihihihi...

Intan Rosnitta said...

Kama Sutra??

Wow! Lepas pb baca nanti update dlm blog k! Ahakz ;)

Alex Lacey said...

kalu bab buku, k.we search kat Kinokuniya online jah....kalu ado, buleh terus order online, pah tu dio atar dumoh ko dopih ko....senae...:D

oren said...

try carik kat MPH ka??

BasH said...

wowww mmg yang amat meningggalkan kesan..impak yang dasat...hikhik..naik risau gw membacanya..
btw,,melompat masuk dari blog syam...salam kenal ye...

zino said...

hehe..
PB.. mimpi TT dengan geng UNSER ke? tu le dah lama tak ber TT

Zareda said...

PB
tu ler tak pergi kenduri zino kots...

buku karma sutra.. fuyoo bahaya tu, tak lama lagi beradik plak si kecik tu.. heheh

Mak Su said...

wow! hebat cadangan tu, sori, tak tahu nak cari kat ner buku tu

TokNabe said...

ooo...buku tu, ramai jugok ore cari buku tu.Kalu di Pasir mas tu kita boleh dekat2 org jual buku di kaki lima dulu sy ingat kat Bank Islam depan..plaza serangkai emas, tapi la ni tak tau ler ada lagi ke tak.kalau ada pun ..nak balik satu keje lagi kan..hehe.

-akuni- said...

Google lah PB... buy online...

Abang Long said...

Sahabat dari kaum India kata, buku ini memang best, klasik.

pB said...

ABG LONG
Menambahkan keinginan untuk memiliki buku ini ....




AKUNI
pB dah google google.

pB said...

TOK NABE
Supo hok Tok Nabae royak, kalu ado , pun , jadi satu hal la pulok nok kelik klatae ...

Nanti pB tra carik dekat dekat sini ....




MAK SU
Mungkin Mak Su buleh cari untuk Pak Su .....




ZAREDA
RAsanya cam tu gak tu.
Lagi pun tak mintak ampun lagi dengan Bro Zino tu ...

Hi hi ...
Rancangan tu ada, tapi belum dpt dilaksanakan ...




BRO ZINO
Kalau mimpi TT tu , tak per.
Ini lain , mimpinya

pB said...

BASH
Terima kasih kerana sudi singgah umah kak pB nie....

Tak perlu risau , kecik jer kejutan nyer




OREN
MPH ??
Kat Shah Alam ni , ada MPH ker ??




KAK WEAR
Kalu buleh nok cari buku hok dio translate ko bahaso mesia. Sebab che aBear tu buku enggerish , dio memae tok baco.

pB said...

INTAN
Letak attachement posisi , buleh tak ??

Hi hi hi




INDERA
Muka Zino merah atau tidak , itu Indera kena tanya dia ...


Permata Yang Hilang tu rasanya kak pB dah ada...

Patut dengar orang yang berpengalaman nie

Tks

pB said...

JA
He shud be honour kut sebab kak pB termimpikan dia

hi hi hi




O.S.H
Belakang pB tak se'slim' belakang model tu


sedih

YuszTieY said...

JOMMMM...LAYAN EURO 2008...
BEST KER BUKU TU..NANTI KAK PB WAK SIMPULAN YER KALAU DAH DAPAT N BACA BUKU TU...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...